Tuo eka mullakin edelleen puuttuuNyt kun Kompositör ruutua on käyty läpi niin laitanpa minäkin omat puutteet tänne.
Alf - Tosä 7
Mat 6+2+6 ranskalainen matikkatyyppi
Sym 6 alas edellisen sukunimi (musiikkimerkki kaari-piste) ja 5 vasen löytyy suomiwiki nuottikirjoitus luokka-sivulta ja vain toinen osa siitä
Tel 5 mitä siihen enkuksi vastaat
Bib 10 alas (reunasana) esim. Matteus
två 4 synonyymi (ruotsia)
ja reunasana 5 alavasen nurkassa (alaruudusta tulee)suuri koko enkuksi
Ihan samat mullakin puuttuu. En vain keksi Se joku fiksu, joka enemmän tietää voisi ystävällisesti nyt vuorostaan auttaa, koska selkeästi ainakin vinkit on täällä käynyt lukemassaNeljää sanaa vailla olisi rellu osaltani (sija 2. eli joku edellä, mutta kukaan ei vielä valmis). Mitähän kummaa näihin tulee...
KOMPOSITÖR
Al.. Ab. To.. 7
SYMFONI
K-.. 5 5 ja 5 5 10 (se hässäkkä)
Ei taida arvoitus tänään(kään) ratketa...
Siinäpä nuoPerässä tullaan "kovaa vauhtia" mutta kiinni ei saada.
Jos saisi teiltä edistyneemmiltä hieman apua?
MUSIK
MaRa 13 taidesuuntaus
IgSt 6+7 balettiseurue
St 7 ei kuule ja 8 elokuvalaji (yläreuna)
Ti 9 ylös nuottiarvo
Eva 16 yksi niistä
Sten-Sax-Påse
PlaPå 2+4+5+2 firma
Bro 10 ylös käsityö
OL 6+9 ruotsalainen ol
SvOl 7 ruotsalainen
Ned 9 (yläraja)pääkaupunki
Kiitos avusta. Nyt täytyy luovuttaa tältä illalta ja mennä nukkumaan. Ei tuu tänään valmiiksi - eikä kyllä huomennakaan. Vielä puuttuu 80 sanaaTuo eka mullakin edelleen puuttuu
Kiitoksia. Mielestäni olin joitain noista jo kokeillut mutta ei ollut vain hyväksynyt sanaa. Onneksi työpäivä edessä niin tulee pakollinen tauko eteen.Siinäpä nuo
Tuossapa vinkkiyritelmää, itseltä edelleen puuttuvat ne neljä viimeistä sanaa...Epätoivoinen kyselee
Examen
Kv 9 esim. kvintti on myös sellainen sekä 8 nelihenkinen ja jatko 5 15 viivalla itävaltalainen nelihenkinen, ennen viivaa etu- ja sukunimi
Sk 8 ( alarajasanasta) iloinen sellainen
Musik
Bo 5 yleisin tyyppi, esim. rakkaus-, jännitys- jne.
Fi 6 osa, jota ilman ei ääntä
Tr 5 jos ruotsinkielisessä wikipediassa menet Tr..:n sivulle, alareunasta Kategori -sivulle, niin on siellä heittomerkillisenä
Orkkainstrumentit
Gr 7 5 laulu, loppuna Gr
Per 7 löytyy sekin samalta yllä mainitulta Kategori -sivulta
Kiitos jo etukäteen jos jotain apuja saisi
Tuossapa vinkkiyritelmää, itseltä edelleen puuttuvat ne neljä viimeistä sanaa...
Kiitos!! jostain syystä en nyt tuolta kategori-sivulta löydä. menenköhän oikeaan paikkaan..menee sl..ve..sivulle?
Europan FrFu7 alas keksin vihdoinkin. Mielestäni oon jo kokeillut tuota sanaa aikaisemmin mutta niin on käynyt monen muunkin sanan kanssa...Vinkkikolmosta vailla.
Examen
Alareunasta Ro jatko 7 ja 3
Kompositör
To-Alf välinen 7
He 5 (yläreuna)
Musik
St - Fi välinen 7
Imp - IgS välinen 6+7
Latin
Mel 5
Klö 9 ja 10
Sten-Sax-Påse
So 7 vasemmalle
Bro 10 ylös
sa8 ylävasen
Europa
EdPi 5+9 ylös
MJ 7+7+3 ylös
FrFu 7 alas
Symfoni
Yo - jatkot
IVS 14 alas
Pääsanasta ylös 4+2+3+7
löytyisiköVinkkikolmosta vailla.
Examen
Alareunasta Ro jatko 7 merilintu ja 3 loppu edellisestä
Kompositör
To-Alf välinen 7
He 5 (yläreuna)
Musik
St - Fi välinen 7
Imp - IgS välinen 6+7 ranskalainen säveltäjä
Latin
Mel 5
Klö 9 yhdistä ä- sanan kans ja 10
Sten-Sax-Påse
So 7 vasemmalle
Bro 10 ylös
sa8 ylävasen
Europa
EdPi 5+9 ylös
MJ 7+7+3 ylös
FrFu 7 alas
Symfoni
Yo - jatkot
IVS 14 alas
Pääsanasta ylös 4+2+3+7
Ja tää loppu nyt mun osalta tähän. Ei jaksa enää loppuja kaivaa.löytyisikö
Orkesterinstrument:
tt ja tim välinen 5 puikot
europa
myw ....... (7) "....." (7) ... (3) MCR:n basisti
latin
gr nä välinen 8 järvilintu
Itselläkin vahva turhautuminen, kun neljästä sanasta kiinni... Jos jossain vaiheessa tulee valaistuminen, niin tänne sitten toki jakamaan puolin ja toisin toivottavasti!Ja tää loppu nyt mun osalta tähän. Ei jaksa enää loppuja kaivaa.
Ja tää loppu nyt mun osalta tähän. Ei jaksa enää loppuja kaivaa.Kaunis kiitos.. minulla uupuu vielä 32 sanaa. Turhauttava rellu kyllä ollut. Tuskin valmiiksi saa
löytyisikö
Orkesterinstrument:
tt ja tim välinen 5 italianen nimi sanalle....
europa
myw ....... (7) "....." (7) ... (3) Googleen alasanasta eka osa ja vasemmalta tuleva loppuun. Mee wikiin ja kato sieltä loput
latin
gr nä välinen 8 millainen li se gr on
38 sanaa puuttuu. Nyt tulee pitkä lista sanoja, jos johonkin saisi apua. Pää hajoaa tähän.
Kompositör
ToSä - Alf 7
He 5 naislaulaja
Musik
St-Pa 7
Latin
Mel-Ku-Ru 5
Sch 11 ja 5 enkuks
Dr 7+5
Hj 4
Sten-Sax-Påse
Bro 10 ylös käsityö sveaksi
Sa 8 kun kasvaa pitkäksi tarvit näitä
SO- SAO 7
GoTr 3
Europa
Fu - TrSl 7
Symfoni
Pääsanasta 4+2+3+7 (ei löydy eikä jaksa enää etsiä)
IVS - Ar 14
Sl-Fi 4
Ta 4+4
RoCr 4+4 tuuliajolla
YO 3, 5, 5, 5+5, 5+5+10
Onko SULLA??
Europa
gr rö välinen 8
musik
nopa välinen 9?? en älyä vihjeitä,
lisäksi str 6 ja tr 5 (alhaalla)
Tässä näkyvät sanat, noiden lisäksi tulee vielä muutama lisäksi.
Onko SULLA??
Europa
gr rö välinen 8 tarkennatko, mikä tulee ennen gr? Fu? En ole varma mitä kohtaa tarkoitat
musik
nopa välinen 9?? en älyä vihjeitä, Wikitä No, löytyy ensimmäisen rivin viimeisenä sanana
lisäksi str 6 ja tr 5 (alhaalla) str yksi so, wikilistasta löytyy. Tr katso kategori alareunasta, siellä kirjoitettu heittomerkillä tässä ilman.
Europa
gr rö välinen 8 lö-gr-rö välinen 8
musik
nopa välinen 9?? en älyä vihjeitä, Wikitä No, löytyy ensimmäisen rivin viimeisenä sanana no.s.... mulla viimenen sana..eikä ota