SopiiOk, tilaa jotain ruokaa kotiisi ja laita se mun piikkiin.
Sopiiko tämä?
Mitä hiivattia on rusinamakkara ? en oo kuullu moisestaHeii!
Työpäivä tapueltu. Eka kerta kun tienattiin jotain joulukuun alun jälkeen.
Ostin sen kunniaksi rusinamakkaraa.
OkHeii!
Työpäivä tapueltu. Eka kerta kun tienattiin jotain joulukuun alun jälkeen.
Ostin sen kunniaksi HK:n sinistä.
Muaki väsyttää. Nyt oon sängyssä.väsyttää mutta emmee nukkuun
Ei mittää väitteitä ollut..ihan nakkena vaan...no ei nyssentään@Elena777.
Kuinka vähän väitteitä sinulla oli ulkoillessasi?
Ja minkä väliset asusteet niitten alla?
Eikö ois ihana nukahtaa hetkeks?Muaki väsyttää. Nyt oon sängyssä.
Muakin hiukan väsyttäs, oikeesti - jos heittäytyisin nyt äksäileen olkkarin lattialle niin huonosti kävis, mutta tässä on iltawillit käsillä niin sitä tiiä jos vaikka piristyiskin !väsyttää mutta emmee nukkuun
Joo ja sit ei pääse enää ylös sängystä.Eikö ois ihana nukahtaa hetkeks?
Olis halu tulla sänkyyn kanssasi, mutta tuskin mitään kutsua saan, ja tiedät, etten tule kutsumattaMuaki väsyttää. Nyt oon sängyssä.
..joskus on ihan kivakin ettei pääse puis sängystä...Joo ja sit ei pääse enää ylös sängystä.
Uskaltaako sitä samaan sänkyyn.Olis halu tulla sänkyyn kanssasi, mutta tuskin mitään kutsua saan, ja tiedät, etten tule kutsumatta
Rusinamakkara on sitä ylimmän luokan makkaraa, sisäpiirin ruokaa.Mitä hiivattia on rusinamakkara ? en oo kuullu moisesta
Nii..joskus on ihan kivakin ettei pääse puis sängystä...
Iltaa toffolaan *vilkuttaa*Iltaa
Jos pelottaa niin voitashan me vaikka eri sangyissä,laitetaan vain sängyt ihan vierekkäin.Uskaltaako sitä samaan sänkyyn.
JooJos pelottaa niin voitashan me vaikka eri sangyissä,laitetaan vain sängyt ihan vierekkäin.
Hyvä idea, eikö!
Se on vittumainen tauti, on sitten iholla tai nivelissäNivelpsoriasis taas kiusaa
Olis lyhyt matka hieroa selkää ja jos kääntyisin niin voisin hieroa ja lämmittää varpaitasi
Vilkuttaa takaisin ***Iltaa toffolaan *vilkuttaa*
Kahvi maistuu?