vierailija
No ku tuo autokorrektio korjaa enemmän mun virheitä ku kekiän niitä tekemään.Kui?
No ku tuo autokorrektio korjaa enemmän mun virheitä ku kekiän niitä tekemään.Kui?
Haittaako jos silti ymmärtää tekstin?No ku tuo autokorrektio korjaa enemmän mun virheitä ku kekiän niitä tekemään.
No ei kai,mutta annan itsestääni kuvan, että olen tosiaan niin tyhmä miltä näytän.Haittaako jos silti ymmärtää tekstin?
Et näytä tyhmältä.No ei kai,mutta annan itsestääni kuvan, että olen tosiaan niin tyhmä miltä näytän.
Kiitos, olet sympaattinen ihminen.Et näytä tyhmältä.
ahaTuli sit ruiskukakka, eli yksi ruiskaus ja pönttö oli kokonaan ruskeena
Et annnaNo ei kai,mutta annan itsestääni kuvan, että olen tosiaan niin tyhmä miltä näytän.
Viime kesänä.Kiitos, olet sympaattinen ihminen.
Milloinkas se oli viimeksi, kun näit mun pärstän?
,! Niinkö?Viime kesänä.
Oliko?,! Niinkö?
Jospa se olikin tänä kesänä!
Niin minä luulen ja toivon!Oliko?
Niin minä luulen ja toivon!
Joo, aamupäivä olikin harmaana mutta nyt on niin kaunista auringon kultaamaa maisemaa... Kurjetkin liikkuivat trumpettikauloina, sen sijaan täällä ainakin vielä on talven hiekat paikoillaan...sitä pölyshöytä odotellessaAurinko alkoi paistaa joskus iltapäivällä, lämpötlla nousi kymppiin. Vieläkin +8. Melko kova tuuli käynyt kuitenkin. Jalkakäytäviä/pyöräteitä putsattu sannoista ja lunta ei pahemmin missään. Muurahaisiakin näkyi jo pihassa.
Vois varmaan vaihdattaa jo kesärenkaatkin.
Niin oli täälläkin aamulla harmaata ja viileähköä ja mietinkin missä se lämmin päivä on mutta tuli sit kuitenkin. Ikävästi tuo santa aina pölyää siellä missä se on kuivaa mutta pikku hiljaa keväämpää kohti. Pihassa kyllä riittää vielä santaa kun sitä ei ole vielä putsattu.Joo, aamupäivä olikin harmaana mutta nyt on niin kaunista auringon kultaamaa maisemaa... Kurjetkin liikkuivat trumpettikauloina, sen sijaan täällä ainakin vielä on talven hiekat paikoillaan...sitä pölyshöytä odotellessa
Olkoon vielä noi talviset alla, kuitenkin innostuu vielä rätkimään kasan lunta...