On se kyllä totta että stressiä ei pitäis ottaa mutta on se vaikeeta ja uskon että ainakin niille jotka pitkään yrittääneet. Itsekin oon luoteeltani hyvin positiivinen ja optimistinen. Meillä eka tärppäs oikeestaan ennen kun ehdittiin varsinaisesti päättää yrittämisestä (oltiin kyllä oltu ilman ehkäisyä), tokan kohdalla oli koulustressi (ja ehkä pieni stressi yrittämisestäkin) ja meni 4kk ennen tärppiä (ja tiedän että sekin on monille lyhyt aika), kolmas eli keskenmennyt tärppäsi tokasta kun en ottanut stressiä siitä (tosin kovasti ahdisti ja pelotti mahdollinen raskautuminen koska isosta vatsanalueen leikkauksesta oli vasta reilu puol vuotta). Nyt piti olla rentoa yrittämistä mut tuntuu että uusi raskaus olis ainoa asia mikä auttais pääseen yli menetetystä raskaudesta joten siitäkin paineet nyt tullut
Mutta en nyt oo kovin pettynyt tän kierron suhteen vaikka mahikset on tosi pienet kun mulla on tosi selkeitä menkkaoloja joja nyt 5päivää ennen menkkoja. Ja mietitään pidetäänkö taukoa nyt ennen häitä vai jatketaanko vaan yrittämistä ja tulee jos tulee
Mulla on kyllä fiilis et me taidetaan saada jälleen helmi-maalisvauva, meillä molemmat lapset syntyneet sillon ja ilmeisesti me saadaan pelkästään kevätvauvoja
Mut ehtiihän tässä vielä aiemminkin.
On tää kyllä ihmeellistä, tosiaan jomottelee molemmin puolin kohtua, reisiinkin särkee, pistelee vatsaa.. Just nää menkkaoireet mitkä normaalisti tulee pari päivää ennen menkkoja. Nyt alkoi jo viikkoo ennen
Huomenna tulee mun tilaamat testit postissa ja testaan sillon, plussa olisi kyllä todellinen yllätys
@Nems pidä toi ihana asenne, oon luonteeltani samanlainen joka uskoo loppuun asti ja on optimistinen yleensä
Nyt kuitenkin tää kierron loppuminen on tosi kova paikka km takia, koska se muistuttaa siitä että mun pitäis olla jo raskaana eikä enää piinailla. Mutta tän kierron osalta on jo selkeästi parempi mieliala kun viime kuussa kun olin ihan maassa. Nyt jotenkin positiivisempi, kai se on tää kevät, lempivuodenaika
@Tiituu kiitos
Sinulle myös todella paljon toivon plussaa!
@eevas täällä samanlaista tunteiden vuoristorataa, joka toinen tunti toiveet korkeella ja sit tulee menkkajuilinta ja toiveet tippuu
Että joo... Mutta kyllä se plussa olis täys yllätys, jos nää menkkaoireet olis raskausoireita niin en tiedä mihin uskois