Viime yö meni valvomiseksi. Tässä iässä enää palaudu nopeasti. Minä ainakaan.Iltaa
Terveisiä saunasta,nyt on puhas eestä & takaa
No tänään sitten otat iisistiViime yö meni valvomiseksi. Tässä iässä enää palaudu nopeasti. Minä ainakaan.
Juu. Siivoan huomenna.No tänään sitten otat iisisti
Huomenna on lepopäivä, siivoa maanantaina.Juu. Siivoan huomenna.
Miten mä arvasin että sanot tuon.Huomenna on lepopäivä, siivoa maanantaina.
Sä tunnet minut niin hyvin.Miten mä arvasin että sanot tuon.
Mä lepään tänään. En jaksa siivota töiden jälkeen. Mulle on sama siivoanko lauantaina vai sunnuntaina.
Muutama vuosi lisää niin hoksaat, että sänky on tarkoitettu myös nukkumiseen.Viime yö meni valvomiseksi. Tässä iässä enää palaudu nopeasti. Minä ainakaan.
Vois kai sitä panna.Sä tunnet minut niin hyvin.
Pane se Majuri siivoamaan!
Mutku mä nukuin baarin jälkeen.Muutama vuosi lisää niin hoksaat, että sänky on tarkoitettu myös nukkumiseen.
Joo, tee se ja lähetä hänet heti takaisin Keravalle.Vois kai sitä panna.
Terveisiä saunasta,nyt on puhas eestä & takaa
Vois kai sitä Majuria panna.
Ainakin kahvit pitää tarjota,Joo, tee se ja lähetä hänet heti takaisin Keravalle.
No ehkä puolikuoliaaksi kahvia voit antaa, mutta alaansa mitään muuta, vaikka hän kuinka vonkais, Ok!
Majuria ?Vois kai sitä panna.
Johan nyt kaikki on panotuulella, Sinäkin Elena.
Uskon että majuri olisi kova panomies. Ainakin persoonasta voisi kuvitella että ei mikään herkkä rakastelija vaan survoo kunnolla menemään ??Majuria ?
Panna majuri siivoamaan.Majuria ?
Voithan sinä ehdottaa Majurille ihan mitä sää haluat ^^Johan nyt kaikki on panotuulella, Sinäkin Elena.
Jos mä uskaltaisin ehdottaa mittään tuollaista niin saisin porkkanat korviini, tai jotain vielä pahempaa.
Voi hyvänen aika sua nainen...miten härskejä sääkin puhut!!Uskon että majuri olisi kova panomies. Ainakin persoonasta voisi kuvitella että ei mikään herkkä rakastelija vaan survoo kunnolla menemään ??
....ja siinä toinen nainenPanna majuria siivotessa.