The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos siellä pyykkivuori tai siivouskohteet uhkaavat loppua niin voit toki tulla tänne jatkamaan harjoituksia kun olet noin hyvässä vauhdissa.
Virittelen tässä jo kevätsiivousta ja otan siitä vauhtia tuunausjutuille.
Kevätkevätkevät :D
Olohuoneeseen tulossa uusi "senkki" sekä sohvapöytä. Pöytään on aihio jo olemassa.
Eikus hommiin kunhan toukokuu koittaa :D

• Tykkää
Reactions: Kais
Niit oviakin saa käytettynä murto- osaan uuden hinnasta. Jos joka tapauksessa meinaat ne maalata niin uusiahan niistä sitten tulee.

Hyllylevyjäkin muuten on helppo lyhentää.
Hyllyiksi etsin mielellään metrin hyllyjä, niin niitä ei tarvitse lyhentää. Kuusi hyllyä riittää, niin saan kaksmetrisen kalusteen. Ovet ostaisin uusina, jotta sopii jo olemassa olevan kaapin oviin. Mutta se on vaihe kaksi. Edellyttää vaiheen yksi onnistumista. Vaihe yksi edellyttää miehen saamista liikkeelle, jotta pääsen Kierrätyskeskukseen penkomaan.

Äää olis tehny mieli lenkille,mutta toinen jalka, on kipee. o_O Oon mä onneksi käynny tänään kävellen jo 2 kertaa asioilla. (y) :)
Melkein 2 tuntia yhteensä kävelyä :D

• Tykkää
Reactions: Elena777 ja Lunatic
Softy
Päivää på kettingen.
Seittemästä eteenpäin mulla olis pyykkitupa varattuna.
Loppuilta meneekin sitten pyykkipoikaa leikkiessä.

Huomenna ja sunnuntaina olis sitten luvassa kurinpalautus nukkumaluukun poikamiesmäiselle huolettomuudelle (lue sekasorto, sikolätti, kaaos, ja hyvin vähän rasitettu pölynimuri)

Viikonlopun sapuskat ja tupakit hankittuna niin ei tartte lähteä mihinkään, joten ehtii laittaa paikat kuntoon vaikka ei kiirettä pitäiskään, ihan omaan rauhalliseen (hyvin rauhalliseen) tahtiin.
Ku oot siivonnut niin tule tänne siivoamaan. Vaatehuone ja makkari ovat sekaisin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä