En mä kipee ole, laiskottaa vainHöh,mittee sie teet sängys koko päivän,et kai oo kipee ?
En mä kipee ole, laiskottaa vainHöh,mittee sie teet sängys koko päivän,et kai oo kipee ?
Känni päälle ja persettä pyörittämään kuppilaanEn tiiä. Tekis mieli pistää pää sekaisin.
Hyvä ettet oo kipee saahan sitä joskus olla laiskaEn mä kipee ole, laiskottaa vain
En tiiä. Tekis mieli pistää pää sekaisin.
Sain mä sentää tänää olohuoneeseen leviteltyy kaapelit ja työkalut, ennenkuin rupes laiskottaa, kuiteskaa en saanu telkkarin seinätelinettä vielä edes pois pakkauksestaanHyvä ettet oo kipee saahan sitä joskus olla laiska
Ei nyt mitään tollasta, siis mäEn tiiä. Tekis mieli pistää pää sekaisin.
Päivä se on huomennakinSain mä sentää tänää olohuoneeseen leviteltyy kaapelit ja työkalut, ennenkuin rupes laiskottaa, kuiteskaa en saanu telkkarin seinätelinettä vielä edes pois pakkauksestaan
Päivä se on huomennakin
Eikö isäntä osaa tehä sapuskaa itelleen?Syöty taas,mä tein isännälle sapuskaa,itelleni tein täytetyn patongin
Osaa tehdä ja yleensä tekeekin ruokansa,mut mä halusin nyt tehdä,vähän hemmotella toisen tekemällä ruualla & isäntä oli aika väsynyt.Eikö isäntä osaa tehä sapuskaa itelleen?
Kyllä mun pitää osata, mutta ei mulla kyllä oo emäntääkään tekemässä safkoja edes itelleen.
Pitääköhän taas iltasella lähtiä kattelemaan hellua!
Mä äsken ajattelin kahvia. Kohta keitän.Kahvia
Aha.Mä äsken ajattelin Majuria. Kohta soitan.
Perskule sun kanssa.Aha.
Perskule sun kanssa.
Enpäs kun Elenaa.
Hauskaa iltaa.Mä lähden nyt kaverille pistää pään sekaisin oluella.