VAUVA.FI POMMISUOJA

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Herramunvarjele. Tälläistäkö täällä on. Onko täällä yleensä erilaista porukkaa, fiksua, jolla on huumorintajuakin, mutta ei ratkea kun saa peukkua? Onko täällä keskusteltu traumoista ja terapioista? Mammoilla olisi kyökkiterapeuttien paperit, saa avautua peukuista.
Kyllä, tällaista täällä on. Nykyisin. Mustat vastaan harmaat -sota eikä kumpikaan osapuoli ole tilanteeseen syytön. Olipa keskustelunaiheena vaikka vaniljajäätelö, lopputulos on silti sama: mustat vastaan harmaat. Asiallinen ja neutraali keskustelu jostain aiheesta on menneen talven lumia.

Echo kirjoitti hyvin tuossa aiemmin: "Kyllä täällä 2-3 alapeukkua samassa ketjussa toiselta mustalta on jo kova kritiikkiä, ja 4-5 ois jo sota sen kanssa". Näinhän se nykyisin on. Joko myötäilet tai syttyy sota toisen mustana kirjoittavan kanssa. Miksi siis kirjoittaisikaan mustana?
 
vierailija
Kyllä, tällaista täällä on. Nykyisin. Mustat vastaan harmaat -sota eikä kumpikaan osapuoli ole tilanteeseen syytön. Olipa keskustelunaiheena vaikka vaniljajäätelö, lopputulos on silti sama: mustat vastaan harmaat. Asiallinen ja neutraali keskustelu jostain aiheesta on menneen talven lumia.

Echo kirjoitti hyvin tuossa aiemmin: "Kyllä täällä 2-3 alapeukkua samassa ketjussa toiselta mustalta on jo kova kritiikkiä, ja 4-5 ois jo sota sen kanssa". Näinhän se nykyisin on. Joko myötäilet tai syttyy sota toisen mustana kirjoittavan kanssa. Miksi siis kirjoittaisikaan mustana?
Tiedätkö, että mustat moittivat ja ivaamalla toisiaan ihan yhtäpaljon kuin me harmaatkin, mutta mustat tuntevat toisensa ja ymmärtävät toistensa leikin.
Jos ja kun harmaat tekevät sen niin se on kuoleman synti
 
Tiedätkö, että mustat moittivat ja ivaamalla toisiaan ihan yhtäpaljon kuin me harmaatkin, mutta mustat tuntevat toisensa ja ymmärtävät toistensa leikin.
Jos ja kun harmaat tekevät sen niin se on kuoleman synti
Tiedän. Notkuin tällä palstalla aiemmin kymmenkunta vuotta ja siitä muutaman vuoden olin palstan moderaattorina. Harmaana kirjoittelevat ja varsinkaan uudet palstalaiset eivät voi tietää mitään sisäpiirijuttuja ja ainakin minun mielestäni saavat usein melko kohtuuttoman ryöpyn niskaansa.
 
vierailija
Minä kirjoitin tällä palstalla aikanaan rekkautuneena eikä tullut yhtään kuraa niskaan. - Kun tapahtuu sellaista, että kritisoidaan kirjoittajaa - eikä tämä ota neuvosta vaarin, tilanne on tympeä muidenkin keskustelijoiden tai potentiaalisten keskustelijoiden joukossa. Yksi hihhulihitler ei saa kokonaista palstaa hallita ja vallita. Joskus pitää ottaa lusikka kauniiseen käteen.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
vierailija
Tiedän. Notkuin tällä palstalla aiemmin kymmenkunta vuotta ja siitä muutaman vuoden olin palstan moderaattorina. Harmaana kirjoittelevat ja varsinkaan uudet palstalaiset eivät voi tietää mitään sisäpiirijuttuja ja ainakin minun mielestäni saavat usein melko kohtuuttoman ryöpyn niskaansa.
Sisäpiiri? Mikä sisäpiiri?
Koko sisäpiiri on hävinnyt taivaan tullin, Keittis mukaan luettuna.
 
vierailija
Lakatkaa kiusaamasta Echoa luuserit ja menkää takaisin sinne mistä tulitte!

PS: Täällä saa kirjoittaa ympäri vuorokauden ilman rekkautumista toisin kuin teidän vauvasivullanne.
Voi voi, en ole koskaan kiusannut ketään. Käytös paremmaksi: myös muiden käyttäjien viestien lukeminen ja niihin vastaaminen on hyvä tapa. Tämähän on keskustelupalsta. Blogit on erikseen.
 
Sisäpiiri? Mikä sisäpiiri?
Koko sisäpiiri on hävinnyt taivaan tullin, Keittis mukaan luettuna.
En kai missään sanonutkaan, että kuuluisin vielä sisäpiiriin? Tarkoitin sisäpiirillä Echonkin mainitsemaa "mustien jengiä" ("Mutta silloin kun mustut, niin tulet osaksi mustien jengiä ja silloin on vaikeampi alapeukuttaa toista mustaa.") , johon en muuten kuulu, vaikka kirjoitankin nyt mustana.
 
vierailija
En kai missään sanonutkaan, että kuuluisin vielä sisäpiiriin? Tarkoitin sisäpiirillä Echonkin mainitsemaa "mustien jengiä" ("Mutta silloin kun mustut, niin tulet osaksi mustien jengiä ja silloin on vaikeampi alapeukuttaa toista mustaa.") , johon en muuten kuulu, vaikka kirjoitankin nyt mustana.
Kaikki mustat ovat sisäpiiriläisiä!
Enkä sano tätä rasistisesta mielessä, vaikka olenkin vähän rasisti
 
Minä kieltäydyn olemasta :D Mutta "mustailen" niin harvoin, että mua ei voi laskea mukaan mustien jengiin.
Kyllä täällä on korkeampi kynnys esittää eriävä mielipide mustalle kuin harmaille, täällä on mustien kesken semmoinen herrasmiesmeininki (vaikka ketjussa on kuulemma mustien kesken kuohunut). Eikä siinä mitä, asiat pitää pystyä perustelemaan rakentavasti.
 
Kyllä täällä on korkeampi kynnys esittää eriävä mielipide mustalle kuin harmaille, täällä on mustien kesken semmoinen herrasmiesmeininki (vaikka ketjussa on kuulemma mustien kesken kuohunut). Eikä siinä mitä, asiat pitää pystyä perustelemaan rakentavasti.
Tietenkin on korkeampi kynnys, koska palstan tekninen rakenne ja asenneilmapiiri tukee enemmän mielipiteiden myötäilyä kuin eri mieltä olemista. Ihan oma kommenttisikin oli, että sota syttyy, jos on kanssasi useamman kerran samassa ketjussa eri mieltä ( = alapeukuttaa). Jos mulla olisi tarkoitus asettua palstalle taloksi - kuten vielä jokin aika sitten hetkellisessä mielenhäiriössä harkitsin :D - niin nytkin mun pitäisi varmaan vaan myötäillä sun kirjoituksiasi. En kuitenkaan aio, joten mulle on yks ja sama, olenko sanojesi mukaisesti kanssasi sodassa vai en.
 
vierailija
Tietenkin on korkeampi kynnys, koska palstan tekninen rakenne ja asenneilmapiiri tukee enemmän mielipiteiden myötäilyä kuin eri mieltä olemista. Ihan oma kommenttisikin oli, että sota syttyy, jos on kanssasi useamman kerran samassa ketjussa eri mieltä ( = alapeukuttaa). Jos mulla olisi tarkoitus asettua palstalle taloksi - kuten vielä jokin aika sitten hetkellisessä mielenhäiriössä harkitsin :D - niin nytkin mun pitäisi varmaan vaan myötäillä sun kirjoituksiasi. En kuitenkaan aio, joten mulle on yks ja sama, olenko sanojesi mukaisesti kanssasi sodassa vai en.
sun kommentit eivät koskaan olleet loukkaavia.
Aina perusteltuja, rakentavia ja konkriittisia.
En nyt haluais alkaa suuhun kehumaan Sua, mutta Sun kommentit oli ja kai ovat vieläkin asiantuntijan kommentteja.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
Tietenkin on korkeampi kynnys, koska palstan tekninen rakenne ja asenneilmapiiri tukee enemmän mielipiteiden myötäilyä kuin eri mieltä olemista. Ihan oma kommenttisikin oli, että sota syttyy, jos on kanssasi useamman kerran samassa ketjussa eri mieltä ( = alapeukuttaa). Jos mulla olisi tarkoitus asettua palstalle taloksi - kuten vielä jokin aika sitten hetkellisessä mielenhäiriössä harkitsin :D - niin nytkin mun pitäisi varmaan vaan myötäillä sun kirjoituksiasi. En kuitenkaan aio, joten mulle on yks ja sama, olenko sanojesi mukaisesti kanssasi sodassa vai en.
Ei. En ole missään käskenyt olemaan kanssani samaa mieltä.
Mutta olen tottunut että useimpien ihmisten kanssa keskustelu on hienovaraista ja he älyävät pienestäkin vihjeestä. Loputon alapeukkujen laitto antaa toisesta vaan epätoivoisen ja riitaisan kuvan.

Jokainen saa täällä kirjoittaa omia mielipiteitään ja tehdä ketjuja. Mutta en mä tykitä jossain ateistin tekemässä ketjussa hiki päässä "koita nyt jo tajuta!!" Mieluummin vaikka kirjoitan sen auki, koska alapeukku ei kerro MIKSI olen eri mieltä.
 

Yhteistyössä