Oi miten hyvää linssi- bataattikeittoa tein kieli meinas mennä jonnekkin
Aivan mahtavaa,nam. Bataatin jätin paloiksi,enkä soseuttanut.
Mä syön jäätelöä, tekee kipeälle suulle hyvää.Oi miten hyvää linssi- bataattikeittoa tein kieli meinas mennä jonnekkin
Lohduttaako yhtään, jos kerton kuinka kauhea päivä mulla on ollut. Menin töihin ja kuulin, kuinka kauhean näköinen olen. Totta se onkin, sain erittäin pahan allergisen reaktion. Puoli naamaa on turvoksissa ja kiva nokkosrokko.
Otin juuri kyytabletin helpottamaan oloa ja allergialääkettä.Voi ei,toi on ehkä pahempi juttu kyitenkin.Halaus
Voi ei,halaus. Toi nyt on kyllä pahempi juttu
Toivottavasti helpottaa pianOtin juuri kyytabletin helpottamaan oloa ja allergialääkettä.
Huomenna uudestaan lekuriin, jos ei olo helpotu. Kiva olla töissäToivottavasti helpottaa pian
Miten Sä tuollaista voit halata, puoli naamaa turvoksissa ja rokkosnokko?Voi ei,halaus. Toi nyt on kyllä pahempi juttu
Lohduttaako yhtään jos kerron, että vain malleille maksetaan liksaa hyvännäköisenä olemisesta.Lohduttaako yhtään, jos kerton kuinka kauhea päivä mulla on ollut. Menin töihin ja kuulin, kuinka kauhean näköinen olen. Totta se onkin, sain erittäin pahan allergisen reaktion. Puoli naamaa on turvoksissa ja kiva nokkosrokko.
Möh *hali*Lohduttaako yhtään, jos kerton kuinka kauhea päivä mulla on ollut. Menin töihin ja kuulin, kuinka kauhean näköinen olen. Totta se onkin, sain erittäin pahan allergisen reaktion. Puoli naamaa on turvoksissa ja kiva nokkosrokko.
No sinä et saa halausta.Miten Sä tuollaista voit halata, puoli naamaa turvoksissa ja rokkosnokko?
Toivotaan ettei tarvia mennä,no ei varmaan kovin mukavaa oo olla töissäHuomenna uudestaan lekuriin, jos ei olo helpotu. Kiva olla töissä
Helposti,ei varmaan tarvii sulle selittää miten halataanMiten Sä tuollaista voit halata, puoli naamaa turvoksissa ja rokkosnokko?
Enkö edes säälistä sais pienen halauksen? Priti pliis!No sinä et saa halausta.
Naaman turvotus ja ihottuma menee pikaisesti ohi eikä semmoinen halauskelpoisuutta muuta miksikään.
Ilkeämielisyys taas on pysyvää eikä houkuta halaamaan yhtään.
Mä halaan sua. Tää ei oo tarttuvaa, luullakseni.Enkö edes säälistä sais pienen halauksen? Priti pliis!
Aha, et sellanen olo tuli.
Tiesin, että ymmärrät mua, vähäosaista.Mä halaan sua. Tää ei oo tarttuvaa, luullakseni.
MoikkaPikkukakkonen loppuu, äkkiä lisää ja sitten normaalit iltatoimet muksun kanssa. Moikka
KepponeKakki tai keppone
Anna nami!Karkki tai keppone