The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Hohhoijaa, eli nyt sitten syytät Elenaa kaikesta? Kerro nyt vielä sekin miten hänen suhteensa päättyminen sai aikaan hajaannuksen? Elena ja kyseinen mieshän jatkoivat kaiken jälkeen ystävinä. Etkö tiennyt sitä?

vierailija
"...siis..tota:unsure:...

Erehdyin lukemaan... Mä en tiiä enää mitä ajatella. Oon sanonut aikaisemmin ja sanon nyt uudestaan. Tänne palstalle ja ketjuunkin on pesiytynyt jumalattoman huono ilmapiiri, oikea pahuuden ja kataluuden syöpäpesäke mikä... Mikä ihmisiä vaivaa ja riivaa?! Mikä on tämän kiusaamisen määrän tarkoitus? Miksi pitää järjestää jotain tosi kipeitä ajojahteja ja jotain mustamaalauksia ja juonitteluja??

Ei täällä ole enää kivaa ollenkaan. Joitain pieniä välähdyksiä huolettomasta hauskanpidosta ja kivasta rennosta porukasta ja hervottomasta läpänheitosta mutta sitten...pitää taas ilkeilyn ryömiä esiin:unsure:.

Miksi?

Elena - tule takaisin!
Ja teille vehkeilijöille ja taustapiruille.... Ei mulla ole teille mitään sanottavaa. Tiedätte itekin, mitä teette. Jokainen sananne on kylmän harkittu. Ihmettelen vain mitä saat siitä...jostain huvituksesta sulla on kyllä todella kipeä käsitys.

Täällä kirjoittelee ja viihtyy ihmisiä. Joilla on tunteet. Jos vaikka sulla ei olisikaan... Älä kuitenkaan leiki toisen tunteilla.

Täällä on tosi paha olla. :((n) "

Miettikääpä tätä kirjoitusta. Jos osaatte.

vierailija
Minäkin luulen että Elenan ilmaantuminen ketjuun pisti liikkeelle hajaannuksen. Hän sitä tuskin tarkoitti mutta niin siinä vain kävi. Hänellähän oli suhde toiseen ketjulaiseen joka päättyi ja siitä kaikki lähti liikkeelle.
Ei millään pahalla mutta kuulostat siltä kuin pitäisit toisia naisia uhkana jollakin tavalla. Elluhan tuli tänne vaan pitämään hauskaa niinkun me muutkin, mutta sinun puheista saa sen kuvan niinkuin hän olisi sotkenut kaiken. Millä tavalla muuten pidät oikeana puhua toisten ihmisten suhteista täällä?

Itsellenikin tuli mieleen Lispetti tuosta kirjoittajasta.

vierailija
Hohhoijaa, eli nyt sitten syytät Elenaa kaikesta? Kerro nyt vielä sekin miten hänen suhteensa päättyminen sai aikaan hajaannuksen? Elena ja kyseinen mieshän jatkoivat kaiken jälkeen ystävinä. Etkö tiennyt sitä?
En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.

vierailija
En syytä Elenaa, niinkuin sanoin niin hänen ilmaantumisensa käynnisti ketjun jota hän ei varmaankaan tarkoittanut. On myös kyseenalaista että onko mainittu eronnut pari enää mitään ystäviä vaikka Elena on niin useita kertoja palstalla mainninut. Elenan puheisiin ei ole juuri luottamista.
Ei hyvää päivää kuinka sä kehtaat Lispetti! Todista sinä sitten että Elena valehteli kun noin paljon kerran tiedät.

vierailija
Et syytä Elenaa mutta vihjailet valehtelijaksi? Missä kohtaa palstalla Elena on maininnut olevansa sen miehen kaveri vielä? Sen mitä olen nähnyt niin ei missään, on vaan maininnut toivovansa kaikkea hyvää kyseiselle miehelle tämän elämässä ja muistelevansa hyvällä.

vierailija
Sinunko puheisiin sitten on luottamista Lispetti? Muistamme kaikki varmaan sen illan kun Tsuferaffi avautui sinusta täällä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä