Softy
Mokoma sade. Täällä paistaa aurinko.Prismalla käyty,plääh vettä satoi ja tuuli nyt kun pääsin kotiin,taas paistaa aurinko & vesisade loppui
Mokoma sade. Täällä paistaa aurinko.Prismalla käyty,plääh vettä satoi ja tuuli nyt kun pääsin kotiin,taas paistaa aurinko & vesisade loppui
Mä taas raahasin itteni sinne kauppaan.Tilasin pizzan.
Mä käyn huomenna kaupassa. Tänään ei huvita.Mä taas raahasin itteni sinne kauppaan.
Marinoitua suikalepossua ja pottua sieltä lähti mukaan.
Nii ja makaronia ja jauhista vaik huomiselle. Tai toisinpäin.
Kivaa lomaa, rentouduNyt se päivä oli, ja ihana viikko edessä
Ihanaa lomaaNyt se päivä oli, ja ihana viikko edessä
Täällä paistaa aurinko ja tuulee kohtuullisesti. Huomiseksi vissiin jotain myrskynpoikasta luvattu.Onneksi kävin jo kaupas,alkoi kivasti taas tuulemaan & satamaan
Ei ole ihan hirveen vaikea arvata että juuri tuo känniääliö on viimeaikaisen riitelyn ylläpitäjä. On todennäköisesti jopa ainoa siihen osallistuva palstailija.Eipä täällä ketjun epekkikään mitenkään hyvin ole viikonloppuna käyttäytynyt. Päästänyt näppäimistön valloilleen.
Meinaat siis että Epek savusti Ellun täältä pois??Ei ole ihan hirveen vaikea arvata että juuri tuo känniääliö on viimeaikaisen riitelyn ylläpitäjä. On todennäköisesti jopa ainoa siihen osallistuva palstailija.
KiitosKivaa lomaa, rentoudu
tv5 18.50 alkais Vesihevonen?Mä siirryn katsomaan Bambia, moikka!
Pöh. Mä en tykkää yllätyskäynneistä.Saakeli, tässä talossa aina herätetään päiväuniltakin. Ensin soi puhelin, en vastannu ja sit puol tuntii siitä soi ovikello ja isukkihan se siellä. Tuli sit käymään, kun en vastannu puhelimeen
Pöh. Mä en tykkää yllätystulemisista.
En mäkäänPöh. Mä en tykkää yllätyskäynneistä.
Tuskin on Elena.Moi ellu