Motivaatio on kyllä välillä kadoksissaPitäs viikata pyykit ja mankeloida lakanat. Motivaatio 0.
Mun pitäis viikata pyykit kans,kone pyörii
Motivaatio on kyllä välillä kadoksissaPitäs viikata pyykit ja mankeloida lakanat. Motivaatio 0.
Ei jaksa ripustaa pyykkejä. Jätin odottamaan. Uutta koneellista pukkaa.Pitäs viikata pyykit ja mankeloida lakanat. Motivaatio 0.
Viikkaa nyt pyykki ja mankeloi myöhemmin.Pitäs viikata pyykit ja mankeloida lakanat. Motivaatio 0.
Totta,liika nukkuminenkaan ei oo hyväksi eikä makoilu,mulla on muuten sama selän kanssa. Selkään alkaa sattumaan.Muuten kyllä mutta pääkoppa ei kestä liikaa nukkumista. Selkä ja lihakset jumittuvat entisestään. Huomenna pitää mennä töihin. Mä röhnötän sohvalla.
Pitäis raahautua kaupalle. Motivaatio 0.Pitäs viikata pyykit ja mankeloida lakanat. Motivaatio 0.
Samoin. Niska voi huonosti liiasta nukkumisesta. Ei selkäkään kyllä tykkääTotta,liika nukkuminenkaan ei oo hyväksi eikä makoilu,mulla on muuten sama selän kanssa. Selkään alkaa sattumaan.
Pakko se on syödä, joten liikkeelle vaan. Voit vielä vaikka virkistäytyä happeillessa. Sellainen sivuvaikutus voi kuulemma ulkoilulla olla.Pitäis raahautua kaupalle. Motivaatio 0.
Toisaalta nälkäkään ei kyllä motivoi yhtään joten pakko se on kait mennä.
Mä ostin 80€ tyynyn niska/hartiaseudun kipujen takia. Kivut hävisivät. Pitäs kai ostaa uusi. Tyyny on melkein 9v. vanha. Joku esittelijä möi niitä kun olin kuntoutuksessa karjalohjalla.Pitäis hankkia uusi tyyny, taas. Vaikka mitä kokeillut. Seuraavaksi varmaan Ikea kokeiluun.
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50269835/#/50269835
Yks tuttu kehui tuota Ikean tyynyä. Voisihan sitä kokeilla.Mä ostin 80€ tyynyn niska/hartiaseudun kipujen takia. Kivut hävisivät. Pitäs kai ostaa uusi. Tyyny on melkein 9v. vanha. Joku esittelijä möi niitä kun olin kuntoutuksessa karjalohjalla.
Kokeile ihmeessä. Mä en voi käyttää tyynyä jossa on vaahtomuovia. Liian kova mulle.Yks tuttu kehui tuota Ikean tyynyä. Voisihan sitä kokeilla.
Mä en taas voi nukkua kovin pehmeellä, pitää olla tukea niskalleKokeile ihmeessä. Mä en voi käyttää tyynyä jossa on vaahtomuovia. Liian kova mulle.
AhaaPlääh. Menin sittenkin sänkyyn.
Älä nyt kun sitä vaan taputellaan päähän vaikka suoltais mitä paskaa toisista. Viime yön tosiaan riehunu ja tekaissu monia aloituksia ja haukkunu ihmisiä ja silti vaan hyssytellään että voi voi pieni epek. Tietäähän sen että kukaan ainakaan ketjussa ei miestä moiti vaikka ihan suoraan yölläkin täällä haukkui toisia ja ihan suoraan.Eipä täällä ketjun epekkikään mitenkään hyvin ole viikonloppuna käyttäytynyt. Päästänyt näppäimistön valloilleen.
No kysynpä uudestaan vähän eri tavalla. Oletko katsonut Trumanshow- nimisen elokuvan?
vaikka ihan suoraan yölläkin täällä haukkui toisia ja ihan suoraan.
Asiaa sisko....siis..tota...
Erehdyin lukemaan... Mä en tiiä enää mitä ajatella. Oon sanonut aikaisemmin ja sanon nyt uudestaan. Tänne palstalle ja ketjuunkin on pesiytynyt jumalattoman huono ilmapiiri, oikea pahuuden ja kataluuden syöpäpesäke mikä... Mikä ihmisiä vaivaa ja riivaa?! Mikä on tämän kiusaamisen määrän tarkoitus? Miksi pitää järjestää jotain tosi kipeitä ajojahteja ja jotain mustamaalauksia ja juonitteluja??
Ei täällä ole enää kivaa ollenkaan. Joitain pieniä välähdyksiä huolettomasta hauskanpidosta ja kivasta rennosta porukasta ja hervottomasta läpänheitosta mutta sitten...pitää taas ilkeilyn ryömiä esiin.
Miksi?
Elena - tule takaisin!
Ja teille vehkeilijöille ja taustapiruille.... Ei mulla ole teille mitään sanottavaa. Tiedätte itekin, mitä teette. Jokainen sananne on kylmän harkittu. Ihmettelen vain mitä saat siitä...jostain huvituksesta sulla on kyllä todella kipeä käsitys.
Täällä kirjoittelee ja viihtyy ihmisiä. Joilla on tunteet. Jos vaikka sulla ei olisikaan... Älä kuitenkaan leiki toisen tunteilla.
Täällä on tosi paha olla.