The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
  • Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Ihan pikaiset muimuit sulle :)*huiskuttaavilkuttaa*..!

On kyllä niin tapahtuma- ja tilannerikasta viikonloppua vietelty ja vietetään yhä, että :love:! Jos on uuni käynyt kuumana ja joku kummanen keittiöhenketärkin hehkunut:D, niin on kuules ollut kaiken arvoista! Ihania ihmisiä, kallisarvoisia hetkiä..näitä vaalii mieluusti :).

Parhaillaankin on talo täynnänsä upeita kasvavia nuorukaisia eli puheensorinaa ja naurua ja hengailua ja..:love:

Ja yritetään muuten tokeentua tuosta kesäaikaan siirtymisestäkin:barefoot:...tiiän jo etukäteen että tää porukka oireilee seuraavan viikon ajan kun yritetään päivittää sisäistä kelloa uuteen rytmiin...no, näillä mennään ja häslätään.

Ihanaa sunnuntain jatkoa sulle :)

...siis..tota:unsure:...

Erehdyin lukemaan... Mä en tiiä enää mitä ajatella. Oon sanonut aikaisemmin ja sanon nyt uudestaan. Tänne palstalle ja ketjuunkin on pesiytynyt jumalattoman huono ilmapiiri, oikea pahuuden ja kataluuden syöpäpesäke mikä... Mikä ihmisiä vaivaa ja riivaa?! Mikä on tämän kiusaamisen määrän tarkoitus? Miksi pitää järjestää jotain tosi kipeitä ajojahteja ja jotain mustamaalauksia ja juonitteluja??

Ei täällä ole enää kivaa ollenkaan. Joitain pieniä välähdyksiä huolettomasta hauskanpidosta ja kivasta rennosta porukasta ja hervottomasta läpänheitosta mutta sitten...pitää taas ilkeilyn ryömiä esiin:unsure:.

Miksi?

Elena - tule takaisin!
Ja teille vehkeilijöille ja taustapiruille.... Ei mulla ole teille mitään sanottavaa. Tiedätte itekin, mitä teette. Jokainen sananne on kylmän harkittu. Ihmettelen vain mitä saat siitä...jostain huvituksesta sulla on kyllä todella kipeä käsitys.

Täällä kirjoittelee ja viihtyy ihmisiä. Joilla on tunteet. Jos vaikka sulla ei olisikaan... Älä kuitenkaan leiki toisen tunteilla.

Täällä on tosi paha olla. :((n)

vierailija
Eipä täällä ketjun epekkikään mitenkään hyvin ole viikonloppuna käyttäytynyt. Päästänyt näppäimistön valloilleen.
Älä nyt kun sitä vaan taputellaan päähän vaikka suoltais mitä paskaa toisista. Viime yön tosiaan riehunu ja tekaissu monia aloituksia ja haukkunu ihmisiä ja silti vaan hyssytellään että voi voi pieni epek. Tietäähän sen että kukaan ainakaan ketjussa ei miestä moiti vaikka ihan suoraan yölläkin täällä haukkui toisia ja ihan suoraan.

...siis..tota:unsure:...

Erehdyin lukemaan... Mä en tiiä enää mitä ajatella. Oon sanonut aikaisemmin ja sanon nyt uudestaan. Tänne palstalle ja ketjuunkin on pesiytynyt jumalattoman huono ilmapiiri, oikea pahuuden ja kataluuden syöpäpesäke mikä... Mikä ihmisiä vaivaa ja riivaa?! Mikä on tämän kiusaamisen määrän tarkoitus? Miksi pitää järjestää jotain tosi kipeitä ajojahteja ja jotain mustamaalauksia ja juonitteluja??

Ei täällä ole enää kivaa ollenkaan. Joitain pieniä välähdyksiä huolettomasta hauskanpidosta ja kivasta rennosta porukasta ja hervottomasta läpänheitosta mutta sitten...pitää taas ilkeilyn ryömiä esiin:unsure:.

Miksi?

Elena - tule takaisin!
Ja teille vehkeilijöille ja taustapiruille.... Ei mulla ole teille mitään sanottavaa. Tiedätte itekin, mitä teette. Jokainen sananne on kylmän harkittu. Ihmettelen vain mitä saat siitä...jostain huvituksesta sulla on kyllä todella kipeä käsitys.

Täällä kirjoittelee ja viihtyy ihmisiä. Joilla on tunteet. Jos vaikka sulla ei olisikaan... Älä kuitenkaan leiki toisen tunteilla.

Täällä on tosi paha olla. :((n)
Asiaa sisko.

Ja sitten kun tilanne on tasoittunut ja porukka höpöttää taas niitä näitä, joku/jotkut "harmaat" alkaa vielä sörkkiä tikulla ja jauhamaan asiasta.

Prismalla käyty,plääh vettä satoi ja tuuli :confused::cautious::sneaky: nyt kun pääsin kotiin,taas paistaa aurinko & vesisade loppui :confused:

• Tykkää
Reactions: Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä