Miksei kelloja voi siirtää perjantaina klo 15? Miksi pitää viedä tunti la-su yönä?
Miksi pitää ilkeillä? Kokeilepa sanoa jotain positiivista, vois tehdä sulle kivan olon.Kenelle nyt lähettelet viestejä?
Sasse
Miksei kelloja voi siirtää perjantaina klo 15? Miksi pitää viedä tunti la-su yönä?
Niin tai ketä sinä mustamaalaat jatkossa?Kenelle nyt lähettelet viestejä?
mustamaalaaminen ei piä paikkaansa, tosiasioitahan tässä kirjotellaan.Niin tai ketä sinä mustamaalaat jatkossa?
Heti kun nukkumatti on saanu mut nukkuu, niin baariin vaan luikahat
Tolla sun idealla kesäajalla olis paljon kannattajia.
Minne se meni? Heila?Päivää, olipa kiva päätös lomalle. Menetin läheisen ihmisen. Ei kuollut mutta poistui mun elämästä.
Miksi poistui?Päivää, olipa kiva päätös lomalle. Menetin läheisen ihmisen. Ei kuollut mutta poistui mun elämästä.
Tommoset ei kyllä oo kivoja juttujaPäivää, olipa kiva päätös lomalle. Menetin läheisen ihmisen. Ei kuollut mutta poistui mun elämästä.
Epek laitteli Elenalle p****nnuolemis viestejä? Tuohan on juuri mustamaalaamista koska ei ole totta.mustamaalaaminen ei piä paikkaansa, tosiasioitahan tässä kirjotellaan.
Miksi?Ei halua olla enää tekemisissä mun kanssa.
En halua puhua siitä enempää. Halusin vain purkaa mieltä täällä.Miksi?
Halaus sulle.En halua puhua siitä enempää. Halusin vain purkaa mieltä täällä.
Elenastako nyt on kyse?En halua puhua siitä enempää. Halusin vain purkaa mieltä täällä.
Ei ole palstalainen.Elenastako nyt on kyse?
Onko sulla muitakin ihmisiä elämässäsi???Ei ole palstalainen.
Hyvä järjestysMeen ny ensin paskalle ja sit suihkuun, nih
On Ja monia.Onko sulla muitakin ihmisiä elämässäsi???