@Kinder_Kitty mä olen viimeks käynyt ultrassa gynellä 2016 vuoden keväällä. Oliskohan ollut toukokuu 2016.
Mun mielestä on viiva!Rfsun testi dpo10. Onko viivanpaikka vai haamu? Punertaa kyllä. Lisäsin kuvaan kontrastia, et näkyis paremmin. Mitä ootte mieltä?
Selvä viiva tässä muokatussa! Laita vielä ei muokattu kuva niin voi siitä arvuutella paremminRfsun testi dpo10. Onko viivanpaikka vai haamu? Punertaa kyllä. Lisäsin kuvaan kontrastia, et näkyis paremmin. Mitä ootte mieltä?
Kyllä siinäkin viiva näkyy vahvistumista sille!Tässä alkuperäinen
Mullakin on niukentunee, mutta vaan ku aloin urheilemaan tosi paljo..@Minni-83 eikä mut hmm minusta kuitenkin kannattas selvittää et miks menkat ovat nyt niukentuneet kyllä sitä nyt varmaan jotenkin pystyy selvittelemään, jostain olen lukenut et jos menkat niukentuu vaikka ovat ennen olleet runsaammat niin asia ois hyvä selvittää.
@mmmarie kiitos hyvistä vinkeistä mitä kannattaa tutkia. Mulla on kuvattu puoli toista vuotta sit paksusuoli ja oli silloin ainakin ihan normaali. Endometriooosi sitä ei ole tutkittu. Viimeks kun kävin gynellä ultrassa 2016 toukokuussa niin gyne sano että kaikki hyvin. Pitääpä tutustua tuohon sivuun minkä laitoit. Pitää pyytää että ne tutkii sen endometrioosin.