Säästeliäs rouva (siis rahassa) on parhautta!Ei mullakaan kovin usein rahaa tuohon mene, viimeksi tainnut käydä joskus puolitoista vuotta sitten kun kasvatin niitä. Nyt piti mennä leikkauttaan kuivia latvoja pois.
Säästeliäs rouva (siis rahassa) on parhautta!Ei mullakaan kovin usein rahaa tuohon mene, viimeksi tainnut käydä joskus puolitoista vuotta sitten kun kasvatin niitä. Nyt piti mennä leikkauttaan kuivia latvoja pois.
Pidemmissä hiuksissa on se hyvä puoli ettei tarvitse lyhennellä niin usein kuin lyhyitä joista menee äkkiä se leikattu malli pois.Säästeliäs rouva (siis rahassa) on parhautta!
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!Pidemmissä suhteissa on se hyvä puoli ettei tarvitse vaihdella niin usein kuin lyhyitä joista menee äkkiä se leikelty malli pois.
Totta tuokin.Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
Silloin tällöin klaniksi ajetussa päässä on se hyvä puoli et naapurit tutustuu suhun aina uudelleen. Välillä oot hullu natsi ja välillä juoppo laitatien kulkija.Pidemmissä hiuksissa on se hyvä puoli ettei tarvitse lyhennellä niin usein kuin lyhyitä joista menee äkkiä se leikattu malli pois.
Klanipäitä on tätä nykyä kuitenkin aika paljon miehillä. Mutta muuttaahan se tietysti ulkonäköä.Silloin tällöin klaniksi ajetussa päässä on se hyvä puoli et naapurit tutustuu suhun aina uudelleen. Välillä oot hullu natsi ja välillä juoppo laitatien kulkija.
Kaverin vaimolla oli pitkä ja upea tukka.Mulla on pitkä tukka enkä oo aatellut leikellä ikinä...
Tuttu tunne.Lapseni nuo ihanat enkelit, kupeitteni hedelmät, elämäni ihanuudet.
Joskus ovat vaan parhaimmillaan kun nukkuvat tai sukeltavat..
Kerrankin ollaan samaa mieltä jostain musiikkilinkistäno tää piristää
Voi tuota joskus kuunnella. Yks kaveri tykkää tuosta.no tää piristää
Ikävä ilmiö. Antaisivat tukan kasvaa jos tukankasvua on suotu.Klanipäitä on tätä nykyä kuitenkin aika paljon miehillä. Mutta muuttaahan se tietysti ulkonäköä.