Säisäi*kutittaa toista jalkapohjista ihan pikkusesti*
Kylkiluiden laskeminen on takuuvarma keino saada mulle hervoton nauruhepuli aikaan ^^Säisäi*kutittaa toista jalkapohjista ihan pikkusesti*
..en mä viitti kiusia enkä överihepuleita nyt..ihan pienesti vaan ..Kylkiluiden laskeminen on takuuvarma keino saada mulle hervoton nauruhepuli aikaan ^^
Mukavaa ja ihanaa viikonloppua epekin kanssa.Mutta- sinä siellä. Nauti olosta ja elosta, pidä mukavaa ja ihanaa. Helli ja hemmottele itseäsi. Pidä huoli
Mut nehän pitää laskea e t u p u o l e l t a!Kylkiluiden laskeminen on takuuvarma keino saada mulle hervoton nauruhepuli aikaan ^^
Emmää vaan tiedä mitä puolta ne kuuluu laskea mutta sen tiedän että antaudun kyllä ja olen valmis lupaamaan ihan mitä tahansa, jos joku ees yrittää kutitella kyljistä.Mut nehän pitää laskea e t u p u o l e l t a!
Ujo poika ei uskalla viedä sormia niin lähelle niitä semmoisia
7 1 5 5 3 j ä!
Täällä yks vapaaehtoinen.Emmää vaan tiedä mitä puolta ne kuuluu laskea mutta sen tiedän että antaudun kyllä ja olen valmis lupaamaan ihan mitä tahansa, jos joku ees yrittää kutitella kyljistä.
Pöh...mä en poltaTäällä yks vapaaehtoinen.
Sitte jälkeenpäin Sinä ja minä menemme röökille.
En minäkäänPöh...mä en polta
Varohan sanojasi neitokainen.Emmää vaan tiedä mitä puolta ne kuuluu laskea mutta sen tiedän että antaudun kyllä ja olen valmis lupaamaan ihan mitä tahansa, jos joku ees yrittää kutitella kyljistä.
Mulla meni vaan 15ETuli käytyä parturissa.
Tosin mulla meni vaan 25€
Jooh No tosiasia on se että mä olisin huono kidutettava kutittamisella...olisin valmis lupaamaan ihan mitä tahansa että pääsisin pois tilanteestaVarohan sanojasi neitokainen.
0 euroa, lyhentelin itse. Ja sen se on näköinenkinMulla meni vaan 15E
Yheksän milliä otsalta ja kolme milliä muualta.
Tais mullakin jotain 5cm lähteä hiuksista pois.Mulla meni vaan 15E
Yheksän milliä otsalta ja kolme milliä muualta.
Mutta säästit rahaa0 euroa, lyhentelin itse. Ja sen se on näköinenkin
Ihan hirveesti, miehen tukka lyheni myösMutta säästit rahaa
Kuva tai ei uskota!0 euroa, lyhentelin itse. Ja sen se on näköinenkin
Ihan vapaasti.Kuva tai ei uskota!