Mitä päihteitä käytät palstaillessasi?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Räyhäviinaa. Muuten ei provoiluta kunnolla ja otan toisten tunteet huomioon liian suuressa määrin.

Näin työttömänä ollessa ei myöskään haittaa, vaikka juo viinaa keskellä päivää.
 
Tarkoitatko yö myssyllä alkoholia?
Kummoinen uskovainen sinä olet, jos otat alkoholia?
Lääkkeenä eli unilääkkeenä unettomuuteen. Paljonpa mä siitä ehdin nauttimaan tai sen kans hillumaan, kun yritän saada sen avulla saman tien unta.
Otan siis ennen tiukkaa työpäivää, jos on leppoisampi päivä tiedossa niin en ota.

Viikonloppuna kun on työviikko takana niin mulla menee korkki kiinni, kun muut aukasee korkin. :)

Paavalikin kehotti Pietaria ottamaan hömpsyn toistuvien mahavaivojen takia. Lääketieteellisesti se ei ollu kummoinen neuvo (no, joissakin viineissä on yrttejä paljon), mut se oli vaan lääkitsemistä.
 
vierailija
Lääkkeenä eli unilääkkeenä unettomuuteen. Paljonpa mä siitä ehdin nauttimaan tai sen kans hillumaan, kun yritän saada sen avulla saman tien unta.
Otan siis ennen tiukkaa työpäivää, jos on leppoisampi päivä tiedossa niin en ota.

Viikonloppuna kun on työviikko takana niin mulla menee korkki kiinni, kun muut aukasee korkin. :)

Paavalikin kehotti Pietaria ottamaan hömpsyn toistuvien mahavaivojen takia. Lääketieteellisesti se ei ollu kummoinen neuvo (no, joissakin viineissä on yrttejä paljon), mut se oli vaan lääkitsemistä.
Eihän se Pietari ollu, ku se nuori poika, Timoty.
Eihän helluntalaiset kuitenkaan saa panna viinaa suuhunsa, vai saako?
 
Eihän se Pietari ollu, ku se nuori poika, Timoty.
Eihän helluntalaiset kuitenkaan saa panna viinaa suuhunsa, vai saako?
En ole hellari. Mutta yleensä sääntö on se että humaltua ei saa jotta ei ala törttöilemään. No, pakosti mä haen jonkinmoista pientä tuiteria että saisin unen päästä kiinni, mut toisaalta se käyttötarkoitus ratkaisee.

Mulla se hömpsyn otto on vakava ja tylsä rutiini, esim.konjakki on pahaa. :D
 

Yhteistyössä