Softy
Juu juu.Mitä ilkeää siinä on jos sanoo tosiasian?
En tarkoittanut tuota viestiä jossa sanoit kiukkuiseksi.
Juu juu.Mitä ilkeää siinä on jos sanoo tosiasian?
Mutta säkin oot aika kiukkunen...kirjoitas jotain kaunista Softylle välilläMitä ilkeää siinä on jos sanoo tosiasian?
Nyt sinä olet harhainen.Mutta säkin oot aika kiukkunen...kirjoitas jotain kaunista Softylle välillä
Joihinkin kiintyy.Jep,menehtyminen aina herättää tunteita,vaikka olisikin ihmiselle itselleen helpotus päästä pois.
höpöhöpö todista ja kirjoita softylle jotain kivaaNyt sinä olet harhainen.
Ei se pysty.höpöhöpö todista ja kirjoita softylle jotain kivaa
Kyllä se pystyy, on vaan ujo poika ja harmaillut vähän liian kauan nytEi se pysty.
En usko.Kyllä se pystyy, on vaan ujo poika ja harmaillut vähän liian kauan nyt
En kirjoita kiukkupusseille kivoja juttuja.höpöhöpö todista ja kirjoita softylle jotain kivaa
Enkä minä vittuilijoille.En kirjoita kiukkupusseille kivoja juttuja.
Ekkönää vieläkään oo oppinut miten kiukkupussi kesytetään?En kirjoita kiukkupusseille kivoja juttuja.
Minä en vittuile kerron tosiasioita.Enkä minä vittuilijoille.
Juu juu. Sitä sinä vaan.Minä en vittuile kerron tosiasioita.
Elä nyt oo tollanen känkkäränkkä joka tulee iltaisin eikä lapset pysty nukkumaan...*alkaa hyräilemään hiljaa*Minä en vittuile kerron tosiasioita.
Joku risoton tapainen.Mitähä evästä tekis kalkkunasuikaleista ?
Olis riisiä ja bulguria ja polentaa,meksikkolaisia pannukasviksia ja pinaattia,kookosjuomaa olis kans
bulgurikanasalaattiMitähä evästä tekis kalkkunasuikaleista ?
Olis riisiä ja bulguria ja polentaa,meksikkolaisia pannukasviksia ja pinaattia,kookosjuomaa olis kans
RisottooMitähä evästä tekis kalkkunasuikaleista ?
Näen sieluni silmin, miten ponnekkaasti poljit jalkaasi tätä komenttia kirjoittaessasi.En kirjoita kiukkupusseille kivoja juttuja.
Toi olis kyllä hyvä samoin mietin uunipataa tai kastiketta & riisiä tai bulguria.Joku risoton tapainen.
Toikin on hyvä.Toi olis kyllä hyvä samoin mietin uunipataa tai kastiketta & riisiä tai bulguria.