joo nyt on posti söhlinyt aika paljon ja usein, senkin mukaan mitä immeisiltä kuulee...meillekin tuli yks joululahjapakettitilaus tammikuun lopullaHöh,toivottavasti aika tulee pian. Ärsyttävää jos posti on hukannut kutsun.
joo nyt on posti söhlinyt aika paljon ja usein, senkin mukaan mitä immeisiltä kuulee...meillekin tuli yks joululahjapakettitilaus tammikuun lopullaHöh,toivottavasti aika tulee pian. Ärsyttävää jos posti on hukannut kutsun.
Jep,ei toimi nykyisin postin hommajoo nyt on posti söhlinyt aika paljon ja usein, senkin mukaan mitä immeisiltä kuulee...meillekin tuli yks joululahjapakettitilaus tammikuun lopulla
Johan on,vituttaa tuomonen.Itsekin olen odotellu yhtä sydänjuttukutsua jo pari kk ja yhtä päätöstä kauemmin, ei ole näkynyt kumpaakaan vielä.
Mä voin laittaa sulle sydämen jos haluutItsekin olen odotellu yhtä sydänjuttukutsua jo pari kk ja yhtä päätöstä kauemmin, ei ole näkynyt kumpaakaan vielä.
Ei toimi eiJep,ei toimi nykyisin postin homma
Toivottavasti et meinaa oikeeta sydäntä laittaa lunaticilleMä voin laittaa sulle sydämen jos haluut
No en nyssentäs, nauroin täällä ääneen kun tajusin että luin koko Lunan viestin väärin ja vastasin sen perusteella siihen alunperin noin kuin vastasin soriiiiiToivottavasti et meinaa oikeeta sydäntä laittaa lunaticille
No en nyssentäs, nauroin täällä ääneen kun tajusin että luin koko Lunan viestin väärin ja vastasin sen perusteella siihen alunperin noin kuin vastasin soriiiii
Antaa laittaa vaan, teen siitä muussia ja sivelen sisäreiteen.Toivottavasti et meinaa oikeeta sydäntä laittaa lunaticille
Juu ei tosiaan, kiva sitten odotella millon mitäkin kun ei tiedä missä päässä vika vai onko missään.Ei toimi ei
sydänmuussiaAntaa laittaa vaan, teen siitä muussia ja sivelen sisäreiteen.
Sä oot ihan pimee ja mä tykkään siitäAntaa laittaa vaan, teen siitä muussia ja sivelen sisäreiteen.
Älä muuta nainen viserrä...ärsyttää nää nykyiset postin sekoilutJuu ei tosiaan, kiva sitten odotella millon mitäkin kun ei tiedä missä päässä vika.
nääh Luna on aina dikannut noista extream ruokaresepteistä..hänen oikea nimensä on Liisa Bobbins = kikkelinpurija USAstaAika hurjas on ketju menny,ku tehhään kikkelimuusia & sydänmuussia
Olen.
Onnistuin unohtmaan sen pariksi päiväksi---- ja taas se tuli mieleen.Olen.