Näitä minä känätäläisiä meinaan hurmata tänäänMinkälaiset böönat tähtäimessä? Ton Paulan voisit viedä pois!
Älä ny viitti Luna, kuitenkii kattelet silmät kiiluenEn katso.
Just sanoit että valtava kul... lopeta sekoilu.Höpöhöpö, kyllä sillä kokoa täytyy olla enemmän kuin size: Katkarapu tai prinssinnakki
höpsistä susta on paljon enempään kuin uskotkaanNäitä minä känätäläisiä meinaan hurmata tänään
Emminä oikeen muuhun pystykään, mutta se on tarina toiselle illalle
jaahas ja kumpikos siellä sekoilikaan taas?Just sanoit että valtava kul... lopeta sekoilu.
Harmi, valitettavasti Paula ei aio koskaan tulla sinne Kanadaan, koska siellä Aurinko nousee lännestä ja laskee itään, Kuusta näkyy nurja puoli ja kyyhkyt lentää takaperin.Näitä minä känätäläisiä meinaan hurmata tänään
Emminä oikeen muuhun pystykään, mutta se on tarina toiselle illalle
Kiitos rohkaisusta, Elena!höpsistä susta on paljon enempään kuin uskotkaan
anytime my friend ^^Kiitos rohkaisusta, Elena!
Jospa kuitenkin säästäisin kuskemattomuuteni kotiin tuotavaksi.anytime my friend ^^
muista sitten kertoo mulle joko tärppäsi!!
Parannat jatkossa huomiokykyä, kyllä se siitä.Voi ei ja mä täällä sekoilin taas.
höh ehän mä sitä tietoa tarkoittanut vaan sitä, että löysitkö sitä oikeaa mangoaJospa kuitenkin säästäisin kuskemattomuuteni kotiin tuotavaksi.
Toivottavasti ymmärrät, mitä yritän sanoa!
Sä oot pahempi kronklaaja kuin Ruutis ikinä oliParannat jatkossa huomiokykyä, kyllä se siitä.
Mun toive mango on Suomessa.höh ehän mä sitä tietoa tarkoittanut vaan sitä, että löysitkö sitä oikeaa mangoa
mutta sun toivemango on kiinnostunut aivan toisesta ...voi harmi.Mun toive mango on Suomessa.
mmmmhh no siinä tapauksessa kerrot kun olet löytänyt sen oikean chiquita banaaninMun toive mango on Suomessa.
Voi harmi!mutta sun toivemango on kiinnostunut aivan toisesta ...voi harmi.
höpöhöpö eiköhän noi asiat kannata kysyä multa eikä uskoa mitä joku harmaa kertooVoi harmi!
Tarkoitin planeettoja, en tähtitaivasta, vaikka onhan nekin siellä seassa:Peilikuvana?
Ausseissa on eteläisen pallonpuoliskon tähtitaivas----.