Moikka vaan kaikille täältäkin taas!
En oo ehtinyt kirjoittelemaan mutta lueskellut olen aina hyvän hetken tullen. Nyt on niin herkullinen tilanne että vauva ja pikku tytär nukkuneet kohta tunnin yhtä aikaa!
ONNEA kaikille jotka vauvan ovat saaneet,
Boomkaa ja
farnilla ainakin, apua kun en enää muista kaikkia
Ja
marialle tsempit mukaan! Mullakin esikoisen kans kävi niin, ett aamulla klo.8 oli määrä mennä käynnistykseen (rv40+0) mutta aamuyöllä synnytys käynnistyikin itsestään
Täällä poika tänään "jo" 16 vrk vanha . Viikonloppuna aloitettiin ulkoilut ja onhan se vaan ihanaa tuolla vaunuja pukkailla
Aivan ihanan helppohoitoinen vauva, syö ja nukkuu , yleensä ilta aikaan jaksaa pidemmän pätkän olla hereillä ja ihastuttaa meitä ihanilla silmillään
Mulla mies oli viikon kotona, kun vauva syntyi ja nyt oon sitten ollut keskenään pienten kanssa. Hyvin on pärjätty vaikka tytär välillä kiukuttelee kun vauva vaatii äidin huomiota. Nythän onkin esikoisen lomaviikko ja hän on kyllä isona apuna arjessa. Tänäkin aamuna haki reippaasti liiteristä puita että saatiin tuli uuniin
Minäkin kannatan meille ketjua tuonne synnyttäneiden puolelle, jos joku innokas sen perustaa.
Kummiksi me ollaan pyydetty meidän ystäväpariskunta joiden pojalle mun mies on kummi. Nämä kaksi kummia saa riittää koska ei ole oikein muita ketä haluttaisiin pyytää. Esikoisella on 4 kummia ja keskimmäisellä 3. Vauvan nimi on päätetty jo
Ilmeisesti ristiäiset järjestetään vasta pääsiäisenä kun mikään muu ajankohta ei passaa niin että kaikki pääsisi paikalle. Toivotaan että saadaan pappi silloin, pääsiäisen aikaan taitaa olla kovin työllistettyjä. ..