Mulla ekan synnytyksen jlk kierto palasi pikkuhiljaa aika normaaliksi, tän toisen jlk en osaa vielä nyt tietenkään sanoa@Pikkanen , mulla on aina ollut normaali kierto 28pv, mutta synnytyksen jälkeen yhtäkkiä paljon pidempiä. Mulla ovisplussa ollut näkyvissä monta päivää, ja kertonut ihan vaan siitä, että lh-taso on koholla ja yrittää irrottaa munasolua, mutta ei irrota, ja siksi ei viiva myöskään lähde vaalenemaan. Tämän lh-nousun aikana myös raskaustesteihin on törkeitä viivanpaikkoja tullut, vaikka periaatteessa ei pitäisi raskaustestin lutenisoivaan hormooniin reagoida, mutta mulla reagoi (ja monilla muillakin).
Jos sulla nyt olis dpo11 siitä ekasta ovisplussasta 25pv, niin kyllä veritesti antaisi jo positiivisen tuloksen. DPO7 laskennallinen hcg- arvo on 8-20mlU, eli melkein heti kiinnittymisen jälkeen. Dpo11 hch-tasot on jo 30-80mlU luokkaa.
Jos tää tosiaan on ensimmäisiä kiertoja synnytyksen jälkeen, niin kaikki on mahdollista Tsemppiä epätietoon ja toivottavasti kääntyis plussaksi!
Eipä se auta kun odotella..
Nyt en tosin tiedä yhtään tuleeko/onko tullut ovista, kun tässä 25pv ja tän välissä on kans vasta näkynyt tasavahvat