Onko tuo Aisankannattaja ihan terve?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Silti kaikki juttuni mä kirjoitan ihan itse.

Alkoholiin ja röökiin laittamani rahat taas palautuu budjettiin nopeammin kuin sinä ehdit sanoa kissa.

Veroja taas olen sekä kantanut että maksanut määriä joista sinä et osaa edes unelmoida.
No joo tunnustan, se on mun kissa kuka mun puolesta kertoo mitä tänne kirjottais :LOL::LOL:
Kaikki kunnia siis sulle omatoimisesta skriivailusta :LOL:

Vaivaisko sua ihan perus delirium tremens , melkosia harhoja sulla :rolleyes:
 
Asiankannattaja on ihan lutunen.

Välillä sillä vaan iskee semmonen "tarvoin armeijassa 25 km umpihangessa", tai "kusisit housuusi jos näkisit miten pelottava olen" -tyylinen kerronta.
Aika kova suvakkikin on.

Mut muuten ihan jees. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
vierailija
Asiankannattaja on ihan lutunen.

Välillä sillä vaan iskee semmonen "tarvoin armeijassa 25 km umpihangessa", tai "kusisit housuusi jos näkisit miten pelottava olen" -tyylinen kerronta. Aika kova suvakkikin.

Mut muuten ihan jees. :)
Kyllä varmasti tämä lutunen on herättnyt halut monen naisen sydämessä ja pannut myös pelon yhtämonen miehen sydämeen.

Echon oma lutunen.
 
N45
Saitko muuten Asiankannattaja tuomiota siitä satuloiden haistelu jutusta josta jouduit putkaan reilu vuosi sitten? Avauduit siitä kännissä muttet ole sen jälkeen päivittänyt tilannetta.
 
Asiankannattaja on ihan lutunen.

Välillä sillä vaan iskee semmonen "tarvoin armeijassa 25 km umpihangessa", tai "kusisit housuusi jos näkisit miten pelottava olen" -tyylinen kerronta. Aika kova suvakkikin.

Mut muuten ihan jees. :)
Unohdit "paljain jaloin".

Mutta toisaalta se on ihan totta, että yhdellä marssilla mulla oli loppuvaiheessa kannettavanani kaksi reppua, kolme taisteluvyötä ja kolme rynkkyä. Yks reppu, rynkky ja tetsari oli sen kundin joka kantoi kerralla kaksitoista! telamiinaa siis 120kg ja voimaa oli kuin pienessä kylässä. Mut kuntoa ei sit kovasti ollut.
 
Saitko muuten Asiankannattaja tuomiota siitä satuloiden haistelu jutusta josta jouduit putkaan reilu vuosi sitten? Avauduit siitä kännissä muttet ole sen jälkeen päivittänyt tilannetta.
Satulat tietääkseni haisevat lähinnä hevoselle joten en muista niitä koskaan nuuhkineeni?
Mutta nyt on luvassa niin mahtava tarina, että tämän tahdon kuulla!
 

Yhteistyössä