Onko tuo Aisankannattaja ihan terve?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpöhöpö aisuri. Kaikki tietää, että on kyse Asiankannattajasta. Heti aloitit venkoilusi, ja vaihda puheenaihetta.

Nillitä ihan aina kun sinua kutsutaan Ak:ksi, Aisuriksi ja mitälie. Olet palstan ei-toivotuin kirjoittaja.

Isänmaanpetturi, käpykaartilainen luuseri-hyysäri. Kerrassaan vastenmielinen valehtelijakin 24h

-ei-aapee-
päätön paljasti just ittensä - sinähän se palstan ilmanpilaaja-räyhähenki ootkin!
 
Nyt kun mulla on kerrankin ikioma faniketju nii koitetaas pitää tää hengissä.

Joten lyödään lisää löylyä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201703072200081553_ul.shtml

Yhdysvaltain tuore musta asuntoministeri on sitä mieltä, että orjalaivoilla väkisin laivatut ostetut ja myydyt isovanhempansa olivat itse asiassa leveämpää leipää tavoittelevia haitallisia mamuja.

Aika "hauska" kommentti kun ottaa huomioon, että yhdysvallat ei ole mitään muuta kuin sitä leveämpää leipää etsineiden jälkeläisiä.
 
vierailija
Lisää löylyä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703072200081572_uu.shtml

Kaksi asiaa jota en kannata.
Välimerelle laitetaan seilaamaan paatti jolla ei ole minkäänlaista itsepuolustuskykyä.

Miehistöllä joista puolet ovat ulkomaalaisia ja palkkaus on perseestä.

Seurauksena yksi rajavartiolaiva kaukana suomesta ja niistä hommista mitä sen kuuluisi tehdä.
Horinoistasi päätellen - liiallinen alkoholin käyttö on tehnyt tehtävänsä aivokudoksesi suhteen.
 
vierailija
Nyt kun mulla on kerrankin ikioma faniketju nii koitetaas pitää tää hengissä.

Joten lyödään lisää löylyä:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201703072200081553_ul.shtml

Yhdysvaltain tuore musta asuntoministeri on sitä mieltä, että orjalaivoilla väkisin laivatut ostetut ja myydyt isovanhempansa olivat itse asiassa leveämpää leipää tavoittelevia haitallisia mamuja.

Aika "hauska" kommentti kun ottaa huomioon, että yhdysvallat ei ole mitään muuta kuin sitä leveämpää leipää etsineiden jälkeläisiä.
Joitakin intiaaneja lukuunottamatta...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Aloituksesta päätellen tämä ketju koskee nimenomaan terveydentilaani.

Jos mä olen juonut kaikki kaksi aivosoluani, niin miksi mä kirjoitan hemmetin paljon paremmin kuin sinä?
Tuo on subjektiivinen näkemyksesi, jonka perustit yhden kommentin perusteella - ei kovin nokkelaa. Sitä paitsi, on hieman omituista kerskua sillä, että kirjoittelee keskustelupalstalle "hemmetin hyvin". Eipä se nyt kovin erityinen taito ole, ellet sitten ole niin taitava, että suorastaan ammattikirjoitat. Moniko muuten edes jaksaa panostaa joihinkin vähäpätöisiin palstakommentteihin? No ehkä he jaksavat, joille kirjoitustaidolla kerskuminen on tärkeää.

Ps: Moni oikeasti lahjakas ja taitava kirjoittaja tai muun alan huippuosaaja ei taidoillaan leijaile, taitavuus käy ilmi aivan muita teitä.
 
vierailija
Tuo on subjektiivinen näkemyksesi, jonka perustit yhden kommentin perusteella - ei kovin nokkelaa. Sitä paitsi, on hieman omituista kerskua sillä, että kirjoittelee keskustelupalstalle "hemmetin hyvin". Eipä se nyt kovin erityinen taito ole, ellet sitten ole niin taitava, että suorastaan ammattikirjoitat. Moniko muuten edes jaksaa panostaa joihinkin vähäpätöisiin palstakommentteihin? No ehkä he jaksavat, joille kirjoitustaidolla kerskuminen on tärkeää.

Ps: Moni oikeasti lahjakas ja taitava kirjoittaja tai muun alan huippuosaaja ei taidoillaan leijaile, taitavuus käy ilmi aivan muita teitä.
Just meinasin tulla sanomaan samaa. Ei ton aisurin kirjoitukset nyt mitään kovin ihmeellisiä ole, ihme kerskuntaa ja yleensä asian vierestä. Jos kirjoitukset olisivat oikeasti hyviä niin sen kyllä näkisi niistä ilman että asia pitää erikseen ilmoittaa.
 
Tuo on subjektiivinen näkemyksesi, jonka perustit yhden kommentin perusteella - ei kovin nokkelaa. Sitä paitsi, on hieman omituista kerskua sillä, että kirjoittelee keskustelupalstalle "hemmetin hyvin". Eipä se nyt kovin erityinen taito ole, ellet sitten ole niin taitava, että suorastaan ammattikirjoitat. Moniko muuten edes jaksaa panostaa joihinkin vähäpätöisiin palstakommentteihin? No ehkä he jaksavat, joille kirjoitustaidolla kerskuminen on tärkeää.

Ps: Moni oikeasti lahjakas ja taitava kirjoittaja tai muun alan huippuosaaja ei taidoillaan leijaile, taitavuus käy ilmi aivan muita teitä.
Sinun taitavuutesi on äkkiä punnittu. Neuvolavaaka punnitsee vain kolmekiloiset.
 

Yhteistyössä