The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kuule, kun sinusta ei ihan aina ole kyse.

Täällä satutetaan ihmisiä, muita kuin sinua, sanoilla muiden kuin sinun toimesta. Ja pahasti. Viimeisinä sen ovat saaneet tuntea Elena77 ja FreezeCat. Ai niin, epek myös. Enkä ymmärrä miksi.

Hyvät ihmiset ajetaan pois. Mikä järki?
Ehkäpä "kiitos" siitä kuuluu sisäpiirille ja heidän yksityisviesteille yms. Sehän tämän kaiken on aiheuttanut tässä lähiaikoina. Ei ole pahemmin enää @tsuferaffi a tai @Spencer Hastings ia ketjussa näkynyt kun pääsivät avaamaan sanaisen arkkunsa. Ainakaan nikeillään, harmaudesta ei tiedä tai siitä vieläkö yksityisviestit lentelee.
@FreezeCat in ja @Elena777 n kyllä mielellään haluaisi vielä nähdä ketjussa ja palstalla. @epek in myös.
 
vierailija
Ehkäpä "kiitos" siitä kuuluu sisäpiirille ja heidän yksityisviesteille yms. Sehän tämän kaiken on aiheuttanut tässä lähiaikoina. Ei ole pahemmin enää @tsuferaffi a tai @Spencer Hastings ia ketjussa näkynyt kun pääsivät avaamaan sanaisen arkkunsa. Ainakaan nikeillään, harmaudesta ei tiedä tai siitä vieläkö yksityisviestit lentelee.
@FreezeCat in ja @Elena777 n kyllä mielellään haluaisi vielä nähdä ketjussa ja palstalla. @epek in myös.

Tuli vain mieleen, että näinköhän esim. FreezeCat olisi ollutkaan edes missään sisäpiirissä mukana..eikö hän itsekin moista ihmetellyt vai muistanko väärin..niin miksi sitten mm.hänen kimpussa ovat? Ei taatusti ole kenenkään varpaille astunut...


Ja totta, viimeksi mainitsemasi nikit saisivat todellakin pysyä palstalla mukana!
 
vierailija
Tuli vain mieleen, että näinköhän esim. FreezeCat olisi ollutkaan edes missään sisäpiirissä mukana..eikö hän itsekin moista ihmetellyt vai muistanko väärin..niin miksi sitten mm.hänen kimpussa ovat? Ei taatusti ole kenenkään varpaille astunut...


Ja totta, viimeksi mainitsemasi nikit saisivat todellakin pysyä palstalla mukana!
Freezecat ei kuulunut ns. sisäpiiriin. On varmaan joutunut pikemminkin sen uhriksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mikäs itse olet muu kuin harmaa, joten ihan turha tulla lässyttelemään ja hurskastelemaan ja sitä omaa sädekehääs näennäisesti kiillottamaan! Ihan samanlainen taustapiruilija ja vehkeilijä kuin muutkin, et yhtään parempi sinäkään. Joten suuntaa moitteesi itsellesikin.
Etsi mun aiemmasta viestistä se kohta missä taustaPiruilen tai nettikiusaan ketään ja kommentoi sitten? Sinä kavereinesi piruilet toisille harmaana jatkuvasti joten ole hiljaa jos et osaa/kykene/osaa kirjoittaa asiallisesti. Sitä paitsi kirjoitustyylistä ja klo ajankohdasta päätellen taidan tietää kuka siellä avautui. :( Kurjaa huomata ettet ole muuttunut lainkaan.
 
vierailija
Törkeää yleistystä. On täällä asiallisiakin harmaita. Mm. Tässäkin ketjussa siitä osoitus.
Ei ole yleistystä ja kyllä sen kirjoitustyylistä näkee milloin keskustelee nettikiusaajan kanssa ja milloin ei. En ole yleistänyt mielipidettäni kaikkiin harmaisiin, kirjoitanhan itsekin harmaana nykyään valtaosin, mutta ota huomioon se että kukaan nimimerkin omaava (tai moni meistä) ei halua joutua itse silmätikuksi joten sen takiahan meKIN kommenttimme annamme sitten näille harmaille päänaukojille harmaina.
 
vierailija
Tuli vain mieleen, että näinköhän esim. FreezeCat olisi ollutkaan edes missään sisäpiirissä mukana..eikö hän itsekin moista ihmetellyt vai muistanko väärin..niin miksi sitten mm.hänen kimpussa ovat? Ei taatusti ole kenenkään varpaille astunut...


Ja totta, viimeksi mainitsemasi nikit saisivat todellakin pysyä palstalla mukana!
Ei Ellukaan mihinkään piiriin kuulunut/kuulu. Tietyt sisäpiiriläisethän just hyökkäsivät Ellun kimppuunkin aiemmin ja kiusaavat edelleen täällä aika ajoin millon ketäkin, harmaana.
 
Taannoinen "huvittelupurkauseni" oli ehkäpä eniten tarkoitettu Ellulle.
Ihan kertoakseen hänelle, että maailma on täynnä miehiä joiden toimenkuvaan lyöminen ei kuulu sitten mitenkään. Pitää uskoa siihen, että "hyviksiä" on olemassa. On.

Minut itseni taas on koulittu lyömään kakskytä senttiä läpi maalin ja lyömään lujaa. En ole kiltti mies.
Kiitos :)
Tosin viime kuukausien koetusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen ettei tuo asia aina koske kaikkia...ei näyttäisi koskevan mua ainakaan kun teen mitä tahansa hyvää niin törmään seinään:oops:

Opettavaista kova kohtelu omalla kohdalla on myös ollut, olen itse miettinyt miten olen kohdellut muita ihmisiä ympärilläni ja pyysin mm. tietyltä ihmiseltä anteeksi sitä kuinka taas itse kohtelin häntä aiemmin (ei ollut kyse kiusaamisesta vaan ihan muusta) ja se taas sai hänet pyytämään anteeksi omaa käytöstään, joten nykyään välimme ovat paremmat ja ainakin siedämme toisiamme enemmän jos ei muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Menkää ulos.
Käykää reippailemassa ja tulkaa takaisin virkistyneinä.
Ja - aloittakaa kaikki puhtaalta pöydältä. Unohtakaa menneet ja keskittykää ihan uuteen päivään. Menkää eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä