The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Hienoa että Rooosan lapsen koulukiusaaminen sai harmailta positiivista palautetta täällä, vaikka samalla on jotenkin tekopyhää laitella :(- hymiöitä ihmisiltä jotka itse ovat tälläkin palstalla pahimpia nettikiusaajia.
Ette ole niitä koulukiusaajia yhtään parempia ihmisiä lainkaan, joten toivottavasti Roosan viesti laittoi teidät miettimään omaa käytöstänne.

Roosan lapselle jaksamista ikävässä tilanteessa!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Hienoa että Rooosan lapsen koulukiusaaminen sai harmailta positiivista palautetta täällä, vaikka samalla on jotenkin tekopyhää laitella :(- hymiöitä ihmisiltä jotka itse ovat tälläkin palstalla pahimpia nettikiusaajia.
Ette ole niitä koulukiusaajia yhtään parempia ihmisiä lainkaan, joten toivottavasti Roosan viesti laittoi teidät miettimään omaa käytöstänne.

Roosan lapselle jaksamista ikävässä tilanteessa!
Mikäs itse olet muu kuin harmaa, joten ihan turha tulla lässyttelemään ja hurskastelemaan ja sitä omaa sädekehääs näennäisesti kiillottamaan! Ihan samanlainen taustapiruilija ja vehkeilijä kuin muutkin, et yhtään parempi sinäkään. Joten suuntaa moitteesi itsellesikin.
 
vierailija
Hienoa että Rooosan lapsen koulukiusaaminen sai harmailta positiivista palautetta täällä, vaikka samalla on jotenkin tekopyhää laitella :(- hymiöitä ihmisiltä jotka itse ovat tälläkin palstalla pahimpia nettikiusaajia.
Ette ole niitä koulukiusaajia yhtään parempia ihmisiä lainkaan, joten toivottavasti Roosan viesti laittoi teidät miettimään omaa käytöstänne.

Roosan lapselle jaksamista ikävässä tilanteessa!
Törkeää yleistystä. On täällä asiallisiakin harmaita. Mm. Tässäkin ketjussa siitä osoitus.
 
Roosalle tiedoksi, että ex- rouvakullaltani jäi aikanaan koulu kesken.
Mutta kun alettiin olemaan kimpassa niin hän ykskaks sai päähänsä mennä iltalukioon - ja parin vuoden päästä kirjoitti itsensä ylioppilaaksi erittäin kelvollisilla papereilla. Ja kun kipinä oli päällä niin seuraavat kolme vuotta hän opiskeli sosiaalikasvattajaksi.
Eikä se vaatinut mitään muuta kuin sen, että kotona on joku joka sanoo, että sinusta on siihen joten siitä vaan.

Parikytä vuotta myöhemmin hän tahtoi vaihtaa alaa. Ja aikuisopintotuen turvin opiskella ihan toisen ammatin. Mut silloin hän kysyi vaan, että onko meillä tähän varaa? Sanoin, että on mutta en tiennyt että enää ei ole "meitä".

Mahdollisuudet eivät mitenkään ole mennyttä jos ei ole ydinfyysikko 20- vuotiaana. Ihminen ehtii elämässään yhtä jos toistakin.

Taannoin kerroin kaveristani joka "ulkopuolisena" ilmaantui omaan lukiooni koska keskiarvonsa ei riittänyt lukiopaikkaan omassa maineikkaassa lukiossaan. Oli koulukiusattu, pahastikin. Kaks viikkoa myöhemmin hänelle oli tarjolla peruutuspaikka mutta se olin kuulemma minä joka kysyi, että onko sulla siellä ensimmäistäkään kaveria? Niinpä hän jäi luokalleni. Yli kolkyt vuotta myöhemmin hän kertoi minulle tuon tarinan ja sanoi, että se oli päätös jota hän ei ole katunut hetkeäkään.

Tulevaisuus on aina edessä ja se on ikuinen arvoitus.
On paikkoja jotka lannistaa ja on paikkoja jotka kannustaa.
Kandee hakeutua jälkimmäisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
vierailija
Hienoa että Rooosan lapsen koulukiusaaminen sai harmailta positiivista palautetta täällä, vaikka samalla on jotenkin tekopyhää laitella :(- hymiöitä ihmisiltä jotka itse ovat tälläkin palstalla pahimpia nettikiusaajia.
Ette ole niitä koulukiusaajia yhtään parempia ihmisiä lainkaan, joten toivottavasti Roosan viesti laittoi teidät miettimään omaa käytöstänne.


Roosan lapselle jaksamista ikävässä tilanteessa!
Ei kannata yleistää. Vai laitatko itsesikin noihin. Saako vain rekkautuneet käyttää hymiöitä.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Taannoinen "huvittelupurkauseni" oli ehkäpä eniten tarkoitettu Ellulle.
Ihan kertoakseen hänelle, että maailma on täynnä miehiä joiden toimenkuvaan lyöminen ei kuulu sitten mitenkään. Pitää uskoa siihen, että "hyviksiä" on olemassa. On.

Minut itseni taas on koulittu lyömään kakskytä senttiä läpi maalin ja lyömään lujaa. En ole kiltti mies.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Taannoinen "huvittelupurkauseni" oli ehkäpä eniten tarkoitettu Ellulle.
Ihan kertoakseen hänelle, että maailma on täynnä miehiä joiden toimenkuvaan lyöminen ei kuulu sitten mitenkään. Pitää uskoa siihen, että "hyviksiä" on olemassa. On.

Minut itseni taas on koulittu lyömään kakskytä senttiä läpi maalin ja lyömään lujaa. En ole kiltti mies.
Muistapa, että turpaan vetäistessä mustelmat parantuvat kyllä. Sen sijaan sanoilla lyöden...ne rikkovat aikalailla kokonaan. Ja tommoisen lyömisen kanssa on aika moni tekemisissä päivittäin.

Täälläkin.
 
Muistapa, että turpaan vetäistessä mustelmat parantuvat kyllä. Sen sijaan sanoilla lyöden...ne rikkovat aikalailla kokonaan. Ja tommoisen lyömisen kanssa on aika moni tekemisissä päivittäin.

Täälläkin.
Äläpä sinä minulle yhtään mitään edes yritä opettaa.

Mä olen jonkinmoinen sananikkari, mutta elinajaltani ei löydy ketään jonka olisin sanoillani tahtonut lannistaa.
Murrettuja kylkiluita on kymmeniä joista puolet itselläni.
 
vierailija
:cautious: aika harvassa kyllä viimeaikoina...mutta kun ovatkin mustia harmaina eivätkä silloinkaan tiedä kenelle kumartais ja kenelle pyllistäis, parempi jatkaa sillä tutulla kauhavalaisella linjalla:ROFLMAO:(n)
Niin on. Minä luovutan. Harmaat kiusaajat saavat pitää palstan ja tämän ketjun. Saitte mitä halusitte, Minut pois täältä. Minä siirryn kokonaan toiselle foorumille. Tulee ikävä ketjulaisia. :( Yhtä erityisesti. :love:
 
vierailija
Äläpä sinä minulle yhtään mitään edes yritä opettaa.

Mä olen jonkinmoinen sananikkari, mutta elinajaltani ei löydy ketään jonka olisin sanoillani tahtonut lannistaa.
Murrettuja kylkiluita on kymmeniä joista puolet itselläni.
Kuule, kun sinusta ei ihan aina ole kyse.

Täällä satutetaan ihmisiä, muita kuin sinua, sanoilla muiden kuin sinun toimesta. Ja pahasti. Viimeisinä sen ovat saaneet tuntea Elena77 ja FreezeCat. Ai niin, epek myös. Enkä ymmärrä miksi.

Hyvät ihmiset ajetaan pois. Mikä järki?
 
vierailija
Äläpä sinä minulle yhtään mitään edes yritä opettaa.

Mä olen jonkinmoinen sananikkari, mutta elinajaltani ei löydy ketään jonka olisin sanoillani tahtonut lannistaa.
Murrettuja kylkiluita on kymmeniä joista puolet itselläni.
Luulet olevasi hyväkin sananikkari mutta se ei valitettavasti pidä paikkaansa. Hyvä nikkari keksii joskus uuttakin sanottavaa mutta sinä soitat samoja rikkinäisiä levyjä uudelleen ja uudelleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä