Onko tuo Aisankannattaja ihan terve?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On :).
Itseasiassa terveempi kuin moni muu täällä. Jos on kyse Asiankannattajasta :).

Sinullakin jotain häikkää luetun ymmärtämisessä ja/tai hahmottamisessa. Nikki on kirjoitettu väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Koska tää on mun oma ketju niin voin kertoa, että joulusta asti olen ryypäännyt todella rankasti.

Silti jos lopetan niin ei me kuin viikko tai ehkä kaksi kun olen selvinpäin ja yhtä ruma tai kaunis kuin koskaan.

Sinä taas olet aina ruma ja rumana pysyt. Mikään määrä vetämääni viinaa ei tee sinusta kaunista.
 
Miksi ryyppäät noin ahkerasti?

Koska tää on mun oma ketju niin voin kertoa, että joulusta asti olen ryypäännyt todella rankasti.

Silti jos lopetan niin ei me kuin viikko tai ehkä kaksi kun olen selvinpäin ja yhtä ruma tai kaunis kuin koskaan.

Sinä taas olet aina ruma ja rumana pysyt. Mikään määrä vetämääni viinaa ei tee sinusta kaunista.
 
Koska tää on mun oma ketju niin voin kertoa, että joulusta asti olen ryypäännyt todella rankasti.

Silti jos lopetan niin ei me kuin viikko tai ehkä kaksi kun olen selvinpäin ja yhtä ruma tai kaunis kuin koskaan.

Sinä taas olet aina ruma ja rumana pysyt. Mikään määrä vetämääni viinaa ei tee sinusta kaunista.

Viimeinen lause on paha!
 
vierailija
Mitä hän kertoo täällä sinun juomisestasi??? En ole kuullutkaan...
Paljonko sinä sitten juot ja mitä hän siitä on kertonut?
Mun virhe.
Ei hän ole kertonut tietääkseni mitään mun juopottelusta.
Mun piti kirjoittaa, että hän itse on maininnut ryyppäämisestään täällä parit kerrat.
Enpä tiedä, jos se on edes niin mainittava asia kerrottavaksi.
 
ei-aapee
Ap voisi opetella kirjoittamaan nimimerkin oikein niin ei siitä tarvitsisi huomauttaa.
Höpöhöpö aisuri. Kaikki tietää, että on kyse Asiankannattajasta. Heti aloitit venkoilusi, ja vaihda puheenaihetta.

Nillitä ihan aina kun sinua kutsutaan Ak:ksi, Aisuriksi ja mitälie. Olet palstan ei-toivotuin kirjoittaja.

Isänmaanpetturi, käpykaartilainen luuseri-hyysäri. Kerrassaan vastenmielinen valehtelijakin 24h

-ei-aapee-
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Aidankannattelijalla on henkilökohtaisia ongelmia, josta tuo kohtuuton alkoholinkäyttö johtuu ja heijastuu toisinaan palstalla tolkun ihmisten haukkumiseen syyttä suotta. Yritetään ymmärtää häntä parhaimman kykymme mukaan.
 
vierailija
En voi kauheen korkeelle nostaa ketään, joka linkittelee mv-lehden potaskaa tänne. Siis samantien menee uskottavuus, jos sitä edes olis ollut. Hulluksi en menis silti sanomaan.
 

Yhteistyössä