The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Mutta mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Yksi yö. Kirja, leffa ja pari jallua niin sinä aikana täällä on harmailijoiden sota käynnissä ja kaiken huipuksi joudun laittamaan nimimerkin poika bannilistalleni.

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin?
Tai ei ainakaan kivaa.
 
vierailija
Päivää kettinkiin.

Mutta mitä helvettiä täällä tapahtuu?

Yksi yö. Kirja, leffa ja pari jallua niin sinä aikana täällä on harmailijoiden sota käynnissä ja kaiken huipuksi joudun laittamaan nimimerkin poika bannilistalleni.

Eihän tämmöinen ole mistään kotoisin?
Tai ei ainakaan kivaa.
Mikä sinua vaivaa kun blokkaat ihmisiä?Mitä pahaa poika nyt on tehnyt??? Olisiko parempi että poistut itse ketjusta kokonaan kun olet laittamassa jo neljättä(?) palstalaista/ketjulaista mustalle listalle.
 
vierailija
Kirjoitti sillai, että bannilista on ainoa vaihtoehto.
Yyveet lähtee siinä samassa.
Ei lähde ellet poista niitä, tarkoitan että hän voi niitä laittaa sinulle edelleenkin. Sitä siis tarkoitan että bannaa ihan rauhassa kenet tahdot mutta Poika ei kirjoittanut tänne viimeyönä mitään sellaista minkä takia olisi bannit ansainnut. Ei ainakaan ketjuun.
 
vierailija
Olen tullut siihen lopputulokseen, että tällä palstalla ja tässä ketjussa kirjoittelee paljon todella narsisteja ihmisiä. Pelottavaa. Puukotellaan selkiin ja kieroillaan sen minkä keretään, ihmisiä vedetään riitoihin väkisin mukaan ja sotketaan välejä tai ainakin yritetään.
 
vierailija
Olen tullut siihen lopputulokseen, että tällä palstalla ja tässä ketjussa kirjoittelee paljon todella narsisteja ihmisiä. Pelottavaa. Puukotellaan selkiin ja kieroillaan sen minkä keretään, ihmisiä vedetään riitoihin väkisin mukaan ja sotketaan välejä tai ainakin yritetään.
Kaikista parhaiten toimitte jos laitatte privaviestit eteenpäin ihmisille kenestä teille kirjoitetaan syytöksiä tai muuta pahaa. (siis te jotka saatte esimerkiksi privaa toisesta palstailijasta).
Itse sain tässä hiljattain viestiä kolmesta vakkaripalstalaisesta ja sillä yritettiin kääntää ihmisiä toisiaan vastaan, laitoin viestin suoraan kyseisille henkilöille ja kysyin suoraan kuinka asia oikein on oikeasti. Aion toimia myös jatkossa samalla tavoin, tämä tiedoksi ihan kaikille selkäänpuukottajille.
 
Mitä muuta täällä voi enää tehdä kuin kadota?
Mä taidan olla melkoinen jäärä kun ei tuisi edes mieleen poistua vain siksi että jotkut eivät tule toimeen joidenkin kanssa. Se vaan ei yksinkertaisesti liikuta mua mitenkään eikä oo mun ongelmani. -Ainakaan enää, olen jo jokusen kerran yrittänyt sovitella ja rauhoitella.

Eiköhän tänne jokunen seuraksi jää ja uusia tulee taas. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Äksy Majuri
vierailija
Mä taidan olla melkoinen jäärä kun ei tuisi edes mieleen poistua vain siksi että jotkut eivät tule toimeen joidenkin kanssa. Se vaan ei yksinkertaisesti liikuta mua mitenkään eikä oo mun ongelmani. -Ainakaan enää, olen jo jokusen kerran yrittänyt sovitella ja rauhoitella.

Eiköhän tänne jokunen seuraksi jää ja uusia tulee taas. :)
Ihmisten selkientakana kieroillaan ja haukutaan tiettyjä palstalaisia piilossa sekä vihjaillaan täälläkin asioista mitkä paljastuvat perättömiksi valheiksi. Kaikki tuo saa ilmapiirin synkäksi ja ihmisten mielet epäileviksi. Sitähän narsistit haluavat, hajoita ja hallitse taktiikkaa, sotkeakseen ihmisten välit joskus jopa kokonaan.
 
Ihmisten selkientakana kieroillaan ja haukutaan tiettyjä palstalaisia piilossa sekä vihjaillaan täälläkin asioista mitkä paljastuvat perättömiksi valheiksi. Kaikki tuo saa ilmapiirin synkäksi ja ihmisten mielet epäileviksi. Sitähän narsistit haluavat, hajoita ja hallitse taktiikkaa, sotkeakseen ihmisten välit joskus jopa kokonaan.
Jos sen noin näkee niin eikö sit oo narsistille periksiantamista jos poistuu? Mä en ainakaan lähtisi vaan hakkaisin lisää päätäni seinään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä