vierailija
Mitä jos katsoisit sinne itse, pyydä se toinen noita-akkakin vilkaisemaan omaan peiliinsä.Katso peiliin
Mitä jos katsoisit sinne itse, pyydä se toinen noita-akkakin vilkaisemaan omaan peiliinsä.Katso peiliin
Mitä jos katsoisit sinne itse, pyydä se toinen noita-akkakin vilkaisemaan omaan peiliinsä.
Tuol onMä meen ny nukkuun ja toivottavasti edes unessa haistan tissivaon
Kuinka sä jaksat olla niin pahansuopanen eukko? Kenen jalkojen alla maan pitäisi polttaa ja miksi ihmeessä? Kyllähän täällä voijaan alkaa puhumaan totuuksia julki jos niikseen tulee mutta on se helevetti soikoon hyvä asia etten minä ole syntyny naiseksi. Vittu mitä ilkimyksiä te toisillenne osaatte olla.Joko maa polttaa jalkojen alla.....
Mene Spence nukkumaan ja lakkaa kieroilemasta ihmisten selkientakana.Se koira älähtää kehen...
Yksin vai naiskaverin kanssa?kyliltä kotiuduttu. matkassa pari kebabbia jo 4 pizzaa. nyt kai sit syödään.
ei kai tos kahelle ruokaa oleYksin vai naiskaverin kanssa?
Paraskin sanomaan kieroiluista...mene ite nukkumaan!Mene Spence nukkumaan ja lakkaa kieroilemasta ihmisten selkientakana.
Millähän tavalla minä olen sun selkäsi takana kieroillut?Paraskin sanomaan kieroiluista...mene ite nukkumaan!
Spence, ainakin muutama ihminen sai vuoden alussa viestiä missä heitä epäiltiin sellasesta asiasta mihin eivät olleet syyllistyneet ja ne paskanpuhujat saatiin hyvin äkkiä selville. Joten jos sä tahdot puhua kieroilusta niin ole hyvä ja puhu. Kyllä niistä kieroiluista voijjaan alkaa puhumaan mutta tehään se niinkun aikuiset ja lakataan paskanpuhumiset ja selkäänpuukottamiset!Paraskin sanomaan kieroiluista...mene ite nukkumaan!
Miksi?Nukkumaan! Kaikki!!
Kyllä, niin olenkin. Eikä mun tarvitse mennä nukkumaan kun sain vaimolta luvan olla koneella.Paraskin sanomaan kieroiluista...mene ite nukkumaan!