Joo, kyllä se kuulkaa on. Hentoinen, mutta selkeä ja ennenkaikkea vaalenpunainen viivarakas Apteekin Ultrassa
Ei Paitsi niinkun aamulla kirjotin, pms- oireet, vtutti aivan saatanasti kaikki heti kun silmät aukas vaikka mua ei oikeesti ikinä ees mikään ärsytä Ja tosiaan, mulla alkaa aina tiputtelu dpo9 ja kunnon vuoto dpo11, mutta eilen dpo9 se tiputteluvuoto oli pois. Niinkun tänäänkin. Ja jatkuva paineentunne munasarjoissa/kohdussa, mutta sekään ei oo mitenkään normaalistra poikkeavaa, koska mulla on se endometrioosi ja siihen kuuluu erilaiset kivut pitkin kiertoa.@saaruska86 onko sulla muuten mitään raskausoireita vielä?
Ei sovi. Jossain on sinun oma vauva, sinun oma pieni, joka vaan odottaa vielä hetken. Sun on nyt vaan kuljettava vähän erilainen polku hänen vuokseen. Mulla on aivan erilainen ote äitiyteen tämän kuopuksen kanssa jos vertaa siihen mitä se oli esikoisen kanssa, ja siihen vaikuttaa ennenkaikkea ne kaikki vaikeudet ja vastoinkäymiset lasten välissä. En olisi näin hyvä äiti lapsilleni ilman niitä hetkiä. Mä oon monesti vannonut että jos vielä toisen lapsen saan niin en kyllä valita väsymystä, en kyllä ikinä laita telkkaria lastenvahdiks, en kyllä ikinä, mutta kyllä mä valitan ja laitan, mutta silti fiilis ja ote koko hommaan on ihan eri.Kiitos @saaruska86 <3 Toivoaan ei sovi menettää, joten täytyy vaan luottaa.
Marraskuiset on jo odotuspuolella! Mulla taitaa olla 12.11@saaruska86 koska sulla on siis la? Perustetaanko marraskuiset ryhmä