Suomi ensin Maidan 2 tänään alkaa!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minun mummoni on menneestä Karjalasta kotoisin; Suomen puolelle evakkona siirtynyt. Hän tietää mitä on menettää oma alue! Tippa tulee linssiin hänen kohtaloaan miettiessä, ja se, eikö kansat koskaan opi? Nyt on sentään mahdollisuus laittaa viholliselle kampoihin!
 
vierailija
aika hurjaa tulla kuulustelluksi omalla maalla, oman maan kansalaisten taholta, kuten marcolle kävi. ite en myöskään tule antamaan yhtään periksi maansa myyneille! globalistieliitin perseennuolijoille poliitikkojen alaisille poliiseille!

se, että vastassa on vahvempi voima etelän mailta, lähi-idästä ja afrikasta, sen lisäksi me kaikki joudumme vielä lisäksi taistelemaan hyödyllisiä idiotteeja eli suvakkeja vastaan ja kaikkia islamin valloitusta sympatiseeraavia vastaan!
 
vierailija
Poliisi on nykyää mun vihollinen, se on iha ite puolensa valinnu. Poliisijohdon mukaan se kumartaa ja poliisijohto poliitikkojen mukaan. Kyllä mä ny vittusentää uskallan sanoo asian niiku se on!
 
vierailija
Matukriisin eli kansainvaelluksen alussa oli jo ihan selvää. Poliitikot joko on tullu hulluks kaikki samalla kertaa, tai ne on voideltu. Rahahan sieltä tietty paljastu perimmäiseks syyks.
 
vierailija
1700-luvulta lähtien islamilaiset alueet joutuivat eurooppalaisen imperialismin piiriin. Ensimmäisen maailmansodan jälkeen laajalti tunnustettua kalifaattia ei enää ollut. 1900-luvun kuluessa islamiin vaikuttivat monet muut ideologiat kuten sosialismi, mutta uskonto säilytti ominaispiirteensä. Uskonnon nopea kasvu, länsimaiden kiinnostus islamilaisiin alueisiin, kansainväliset konfliktit ja globalisaatio ovat osaltaan pitäneet islamin merkittävänä nykymaailmaa muokkaavana tekijänä.

samoin mäki muistelisin, että, 1700-luvun ottomaanitorjunnan jälkeen ei ole ollut kovempaa musulmaanihyökkäystä. ja hyvä niin. until now.
 

Yhteistyössä