The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoi!

Ja möööh. :confused: Jo kolmas lapsonen muuttui "isoksi". Yöpyy siis ekaa kertaa poikaystävänsä luona. Vain yksi pieni jäljellä ja mulla on vanha olo.
Se, että lapset kasvaa isoiksi ei tee sinusta vanhaa.

Syntyjään vanha on semmoinen joka ei hyväksy sitä, että lapset kasvavat isoiksi.

Pitsikin tällä hetkellä miettii sitä, että jo seittemäntoista vuoden päästä päästään ruttunaaman kanssa kaljalle.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Voi kissaparkaa ( Hertta ) pelästyi jotain syvässä unessa ja tippui alas kiipeilytelineeltä. Onneksi ei satuttanut ihteensä
 
Joop oliha tuo aika hämmästyneen näköinen mitä tapahtu.
Kummallinen kisu?
Turhan moderni citykissa.

Mun menneistä kissoistani ainutkaan ei o koskaan
a) pudonnut mistään
b) pudottanut mitään paitsi tarkoituksella
c) ei o koskaan hämmästynyt mistään vaikka onkin saattanut säikähtää jotain.

Mut kyseessä on poikkeuksetta aina ollu ns. navettakissa jolla on duuni pitää tontti puhtaana kaikesta itteään pienemmästä.
 
Eihän tässä olekaan kysymys siitä. Mutta ihan miten vaan - eikai muualla näin pöljää kansaa olekaan ja siitä nyt hyötyvät kaiken maailman salakuljettajat ja venekauppiaat ym - Italian mafia etupäässä, mutta eihän edes uutisia kukaan ketjulainen näe eikä kuule koskaan - liekö edes mahdollista, jos ovat pakotettuja, kuten ihmiskaupassa?

Kurkumasta puhuivat ekan kerran ne (monet suolettomat) ihmiset, jotka ottivat sitä kipuihinsa eikä mulla mitään kipuja ole muutenkaan. Hyvä, että löysivät, mutta en ikinä olisi kuullut asiasta muualta - onhan se mahdollista?

Majurilla on tänään tuuraaja, vai mitä yrität selittää?

Toki sananvapaus on olemassa eikä mulla sitä mitään vastaan ole, vaan se, että nuo ihmiset jotka porukat houkuttelevat, eivät välttämättä ole valmiita majoittamaan heitä kotiinsa. Voin olla väärässä, mutta tietävätkö kaikki, mihin ovat osallisena - siis tietämättään?
Suo anteeksi, minä en ole kiltti.

Jos kysymyksenä on Volvon vesipumppu niin vastaus ei ole kurkuma tai kuutamo.. Kokeiles ymmärtää.

Ketjussa saa ja voi keskustella ihan mistä tahansa.
Kurkuma ja kuutamo ei o mitenkään poissuljettuja.

Koska tahansa voit avata jutustelun niillä. Mut älä ny viitti tarjota niitä vastaukseksi siihen Volvon vesipumppuun.

Jos sinulla on Asperger niin pyydän anteeksi.

Jos järki juoksee eri tavalla kuin muilla niin vastaus mihin tahansa kysymykseen saattaa olla "katkarapu".
Mut yleensä ei ole.

Tiedät sen itsekin.

Minä tiedän, että sinä et ole tyhmä.
Sinä vaan laitat oikeina pitämiäsi vastauksia jokseenkin jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaan paikkaan, oli asiasta kyse tai ei.

Jos kyseessä on kommunikaatiovaikeus niin 100% ketjulaisista sen ymmärtää.
 
Spencer Hastings
Kuinka moni viittii asua lapsen kanssa (isossakaan) kaksiossa? No ei moni, siks me vahingossa ostettiin naapurin yksiö ja kaadettiin seinä. Tullaan varmaan ottamaan takkiin, jos joskus tätä yritetään myydä, mut sellasta sattuu. Nyt ainakin on meillä master bedroom omalla kylppärillä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Kuinka moni viittii asua lapsen kanssa (isossakaan) kaksiossa? No ei moni, siks me vahingossa ostettiin naapurin yksiö ja kaadettiin seinä. Tullaan varmaan ottamaan takkiin, jos joskus tätä yritetään myydä, mut sellasta sattuu. Nyt ainakin on meillä master bedroom omalla kylppärillä :D
Aikanaan tuli asuttua kahden lapsen kanssa kaksiossa.
Kyl se kävi pieneksi.

Ottaen huomioon, että sekä minä, että ex- rouvakulta kasvettiin paikoissa joissa ei ole varaa omiin huoneisiin tai vanhemmilla omaan makuuhuoneeseen.

Seinän repiminen kahden huoneiston välilta ei o koskaan mikään pikku juttu.
 
Spencer Hastings
Aikanaan tuli asuttua kahden lapsen kanssa kaksiossa.
Kyl se kävi pieneksi.

Ottaen huomioon, että sekä minä, että ex- rouvakulta kasvettiin paikoissa joissa ei ole varaa omiin huoneisiin tai vanhemmilla omaan makuuhuoneeseen.

Seinän repiminen kahden huoneiston välilta ei o koskaan mikään pikku juttu.
Phyyy. Jos ei kaipaa yksityisyyttä, niin kai toi menee. Ollaan saatu viime kuukausina chattailla ties keiden teknisten isännöitsijöiden, arkkitehtien ja kaupunkirakentamisvirastoihmisten kanssa.
 
Phyyy. Jos ei kaipaa yksityisyyttä, niin kai toi menee. Ollaan saatu viime kuukausina chattailla ties keiden teknisten isännöitsijöiden, arkkitehtien ja kaupunkirakentamisvirastoihmisten kanssa.
Rakennuksen kantavat seinät on vähän eri juttu kuin omat toiveet.

Hirsitalossa voit koska tahansa tehdä reiän seinään moottorisahalla jos aukon päälle jää edes yksi kantava hirsi.
Jatkuvavaluisissa betonitaloissa sama juttu, mut vaatii vaan vähän järeämmät vehkeet tehdä se reikä.

Elementtitaloissa taas ei o mitenkään yksiselitteistä, että elementtiä vois rikkoa vaikuttamatta koko taloon.

Kyprokkiväliseinistä menee ja on menty läpi nyrkillä.

Kantavista seinistä toivoakseni ei.
 
Pahat kielet kertoo, että Dolly tarjosi tota biisiä Elvikselle joka vaati, että olis saanu nimensä tekijöihin. Ei sit tullu diiliä.

Niinpä emme koskaan kuule miten Elvis olis ton vetänyt.

Mut se ei o pointti vaan se, että te kaikki olette omalla tavallanne ihania ja rakastan teitä suuresti.
 
vierailija
Esikoislikalla on todettu asp.
Ittelläni on ollu migreeni niin kauan kuin muistan eikä siihen ole mikään lääke auttanut. Koskaan.
No mutta onko sun juomissa sinistä väriainetta? Siitä tulee monelle, kuulin kerran erikoislääkäriltä - enkä oo sen koommin väriaineita niellyt. Mutta neurologilla en ole käynyt koskaan, vaan olen lukenut yhden extrapaksun oppikirjan, minkä nimi on NEUROLOGIA. Siitä selviää monta muutakin asiaa - kallis kirja oli kyllä:D.
---On se niin viheliäinen vaiva:confused:

MUTTA kun se kuutamon toit esille, kerronpa yhden asian: 38 vuotta on vain 2 kuukalenterin (kierron) mitta, tuollakin:
http://yle.fi/uutiset/3-9466389
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä