Ota pois, mutta kerro merkki ja malli!Taidanpa ottaa lasin konjakkia, nih
Ota pois, mutta kerro merkki ja malli!Taidanpa ottaa lasin konjakkia, nih
Se, että lapset kasvaa isoiksi ei tee sinusta vanhaa.Iltoi!
Ja möööh. Jo kolmas lapsonen muuttui "isoksi". Yöpyy siis ekaa kertaa poikaystävänsä luona. Vain yksi pieni jäljellä ja mulla on vanha olo.
Voi pientä! Näytti varmaan yhtä puusta pudonneelta ko mä päikkäreiden jälkeen.Voi kissaparkaa ( Hertta ) pelästyi jotain syvässä unessa ja tippui alas kiipeilytelineeltä. Onneksi ei satuttanut ihteensä
Joop oliha tuo aika hämmästyneen näköinen mitä tapahtu.Voi pientä! Näytti varmaan yhtä puusta pudonneelta ko mä päikkäreiden jälkeen.
Voita sä joo. Kun mun kstolotto meni jo umpeen enkä viitsi uutta kun siitä yksitoistaviikkoisesta voitin jopa euron.aion voittaa kohta lotossakin
aion voittaa kohta lotossakin
Sit saat kyllä tarjota lasin (möreällä äänellä; pullollisen) konjakkiaaion voittaa kohta lotossakin
Kummallinen kisu?Joop oliha tuo aika hämmästyneen näköinen mitä tapahtu.
Suo anteeksi, minä en ole kiltti.Eihän tässä olekaan kysymys siitä. Mutta ihan miten vaan - eikai muualla näin pöljää kansaa olekaan ja siitä nyt hyötyvät kaiken maailman salakuljettajat ja venekauppiaat ym - Italian mafia etupäässä, mutta eihän edes uutisia kukaan ketjulainen näe eikä kuule koskaan - liekö edes mahdollista, jos ovat pakotettuja, kuten ihmiskaupassa?
Kurkumasta puhuivat ekan kerran ne (monet suolettomat) ihmiset, jotka ottivat sitä kipuihinsa eikä mulla mitään kipuja ole muutenkaan. Hyvä, että löysivät, mutta en ikinä olisi kuullut asiasta muualta - onhan se mahdollista?
Majurilla on tänään tuuraaja, vai mitä yrität selittää?
Toki sananvapaus on olemassa eikä mulla sitä mitään vastaan ole, vaan se, että nuo ihmiset jotka porukat houkuttelevat, eivät välttämättä ole valmiita majoittamaan heitä kotiinsa. Voin olla väärässä, mutta tietävätkö kaikki, mihin ovat osallisena - siis tietämättään?
Aikanaan tuli asuttua kahden lapsen kanssa kaksiossa.Kuinka moni viittii asua lapsen kanssa (isossakaan) kaksiossa? No ei moni, siks me vahingossa ostettiin naapurin yksiö ja kaadettiin seinä. Tullaan varmaan ottamaan takkiin, jos joskus tätä yritetään myydä, mut sellasta sattuu. Nyt ainakin on meillä master bedroom omalla kylppärillä
Phyyy. Jos ei kaipaa yksityisyyttä, niin kai toi menee. Ollaan saatu viime kuukausina chattailla ties keiden teknisten isännöitsijöiden, arkkitehtien ja kaupunkirakentamisvirastoihmisten kanssa.Aikanaan tuli asuttua kahden lapsen kanssa kaksiossa.
Kyl se kävi pieneksi.
Ottaen huomioon, että sekä minä, että ex- rouvakulta kasvettiin paikoissa joissa ei ole varaa omiin huoneisiin tai vanhemmilla omaan makuuhuoneeseen.
Seinän repiminen kahden huoneiston välilta ei o koskaan mikään pikku juttu.
Rakennuksen kantavat seinät on vähän eri juttu kuin omat toiveet.Phyyy. Jos ei kaipaa yksityisyyttä, niin kai toi menee. Ollaan saatu viime kuukausina chattailla ties keiden teknisten isännöitsijöiden, arkkitehtien ja kaupunkirakentamisvirastoihmisten kanssa.
Esikoislikalla on todettu asp.Ei ole aspergeria mulla mut migreeninestolääkkeet on määrätty neljä kertaa - ihan oikea terveyskeskuslääkäri on ollut asialla jokaisella kerralla. Koskaan en niitä ostanut.
No mutta onko sun juomissa sinistä väriainetta? Siitä tulee monelle, kuulin kerran erikoislääkäriltä - enkä oo sen koommin väriaineita niellyt. Mutta neurologilla en ole käynyt koskaan, vaan olen lukenut yhden extrapaksun oppikirjan, minkä nimi on NEUROLOGIA. Siitä selviää monta muutakin asiaa - kallis kirja oli kyllä.Esikoislikalla on todettu asp.
Ittelläni on ollu migreeni niin kauan kuin muistan eikä siihen ole mikään lääke auttanut. Koskaan.