Itäisemmässä Suomessa tällä hetkellä, suunnitelmissa on Aasian suunta seuraavaksi, Kalifornian poika kaipaa enemmän valoa ja aurinkoaMissä oot ollu
Mitä Sulle kuuluu
Kävitkö siellä lännellä
Oletko siellä vielä
Terveiset T Baystä
Ei kai se valituksen aihe ole? Varsinaisesti.ÖÖh, tuli 50v mittariin tänää
Ei kai se valituksen aihe ole? Varsinaisesti.
Löysit poijan G g rista? Niinkö?Itäisemmässä Suomessa tällä hetkellä, suunnitelmissa on Aasian suunta seuraavaksi, Kalifornian poika kaipaa enemmän valoa ja aurinkoa
Hah,kelpaa! Kaikki aiheet hyväksytään. Ja siitäkin saa valittaa.On se, jos mä sen sellaseks luokittelen
Kolmatta vuotta naimisissa... Ameriikan ihmeen kanssa. Niin se aika vaan kuluu. Olisikohan ollut heinä- elokuun vaihde 2014, kun treffeillä kävin ja syyskuussa Suomessa mentiin naimisiin.Löysit poijan G g rista? Niinkö?
Töitä olisi tarjolla. Ja olen trooppinen eläin, suht kivuttomana pysyy, kun on tarpeeksi lämpöä.Eikös siellä P Suomessa ala olle enemmän valoa kuin missään muualla maailmassa
Miksi mennä itään tai Australiaan?
Sitähän juuri kehuit saunasta tulon jälkeen kuinka ihana olo Sulla onTöitä olisi tarjolla. Ja olen trooppinen eläin, suht kivuttomana pysyy, kun on tarpeeksi lämpöä.
Sitähän juuri kehuit saunasta tulon jälkeen kuinka ihana olo Sulla on
Hyvää jatkoa my friend.
Algoma.
Sitä samaa, koti ikävä Kainuuseen.
Tasainen lämpö on hyvä. Saunakin yleensä, mutta ei näköjään tänään.
Mitä Algoman elämään kuuluu? Tunnistin kyllä vihjeistä...
Tule kylään!Sitä samaa, koti ikävä Kainuuseen.
Varmaan vertauskuvaa se... ?Itäisemmässä Suomessa tällä hetkellä, suunnitelmissa on Aasian suunta seuraavaksi, Kalifornian poika kaipaa enemmän valoa ja aurinkoa
Miksi et muuta Kalifornian pojan kotimaisemiin?