...ruualla leikkimistä..
En pysty käyttämään korkkareita.Työviikko melkein ohi .Millaisia korkokenkiä te ihanaiset aiotte viikonloppuna käyttää?
No voi voi. Sori mut turhaan säälit. Lue ketjun vanhoja sivuja. En ole ainoa joka välillä kertoo sen täällä. Älä lue ketjua jos sun pää ei kestä.Liikuttavaa tuo sun ilmoittelu, milloin olet menossa nukkumaan, milloin suihkuun. Voisiko sen laittaa vaikka yksärinä, jos ihan pakko on? Miksei voisi?
Meneekö sun elämä tosiaan noin aina?
Sori, sääli vaan tuli taas
Mä taidan skipata korkkarit kokonaan ja keskityn olemaan ihanaisena muutoin ....Työviikko melkein ohi .Millaisia korkokenkiä te ihanaiset aiotte viikonloppuna käyttää?
okMä taidan skipata korkkarit kokonaan ja keskityn olemaan ihanaisena kumisaappaissa....
Korkokengät tekisi vielä ihanaisemman. Itelläni nämä https://www.xxl.fi/columbia-davenport-pdx-waterproof-miesten-talvikengat/p/1125566_1_style Näitä ei voi sisällä eikä sängyssä käyttää.Mä taidan skipata korkkarit kokonaan ja keskityn olemaan ihanaisena muutoin ....
Minkälaisissa kengissä Kuumies aikoo viikonloppuna askeltaa ?
No kuule, mä osaan olla aika ihunainen kumpparitkin jalassa...
Jooh, söin jauhelihakastiketta ja rakettispakettia, röyhNo kuule, mä osaan olla aika ihunainen kumpparitkin jalassa...
Tukka hyvin ja kaikki hyvin siinä osoitteessa ?
No joo, tuohan ne kyllä sääret tosi hienosti esille että oikeessapa ootKorkokengät tekisi vielä ihanaisemman. Itelläni nämä https://www.xxl.fi/columbia-davenport-pdx-waterproof-miesten-talvikengat/p/1125566_1_style Näitä ei voi sisällä eikä sängyssä käyttää.
Eli hyvällä tuulellakin siellä ollaan, mainiota .Jooh, söin jauhelihakastiketta ja rakettispakettia, röyh
Eihän se sanonu missään tuosa mainoksesa, että ei saa pittää sisällä eikä sängysäKorkokengät tekisi vielä ihanaisemman. Itelläni nämä https://www.xxl.fi/columbia-davenport-pdx-waterproof-miesten-talvikengat/p/1125566_1_style Näitä ei voi sisällä eikä sängyssä käyttää.
Eihän ulkokenkiä sänygyssä pidetä kun kura ja paska kulkeutuu lakanoihin.Eihän se sanonu missään tuosa mainoksesa, että ei saa pittää sisällä eikä sängysä
Ulukonako sinä niitä säilytät?
Osta korolliset kumisaappaat,kelpaa ne nekin.No joo, tuohan ne kyllä sääret tosi hienosti esille että oikeessapa oot
..mutta ei se ihanuus ole kengistä kiinni ainoastaan
Siistit kenkulit Kuumies sinulla ! Kyllä noilla kelpaa suuntaa näyttää.
Ihanaa ja nautinnollista viikonloppua teillekin. Pitäkää nauttien huolta toisistanne.Se on nyt silleesti että.
Olkaapa ihunaisina koko kööri tavalla jos toisella jalkaan sopivilla kengillä tai ilman ja viettäkää upeaa viikonloppua !
Majuri - *ottaa Majurin pääkkösen käpäliensä väliin ja katsoa napittaa suoraan simmusiin*...oikein ihanaa juhlapäivää miehekkäälle miehelle jo etukäteen *pussaa poskelle ja toisellekin*. Oot kaiken huomion ja juhlimisen kyllä ansainnut ...!
Moikka moi *huiskuttaavilkuttaa*
Kai mun täytyy stilettosaappaat kiskoa koipiinTyöviikko melkein ohi .Millaisia korkokenkiä te ihanaiset aiotte viikonloppuna käyttää?
Nainen minun makuun,uujeah ! Millaiset on onko yksityiskohtia vai sileät?Kai mun täytyy stilettosaappaat kiskoa koipiin
evvkTulin 2x, tuli tarpeeseen. Nyt on pimpero silkkisen pehmeä ja lämpöinen sekä olo raukea.