mitä kirjaa luet juuri nyt

Tossa yöpöydällä nyt lojuu pari kirjaa keskeneräisenä:

Agatha Christie - Hercule Poirot ja Huvimajan Arvoitus
Bernard Cornwell - Azincourt

Azincourtissa oon noin puolessa välissä, hyvä kirja ollut. Ehkä välillä omaan makuun liian karu kuvaus tuosta ajasta. Ja hiukan massiivinen niin välillä kevyempää tahtonut lukee eli Hercule Poirotin just pari päivää sit aloitin.

Sarjiskirjoista kesken:
Un-Men Vol. 1: Get Your Freak On
Demon: From The Darkness
sekä tabletilla diginä kesken Madness Of Wonderland

Tulee vireystason mukaan luettua, iltasin joko sarjiksia tai kirjaa. Noiden jälkeen olis tarkoitus vaihteen vuoksi lueskella scifiä ja hyllyssä odottaa:
Edgar Rice Burroughs - John Carter: 1. osa Marsin Sankari
Hannu Rajaniemi - Kvanttivaras

Tarzanit oon lukenut, mutten koskaan Mars-sarjaa, joten ajattelin sitä paikata.

Lasten kanssa iltasatuina kesken on:
Mary Norton - Kätkijät
Tove Jansson - Muumipappa ja Meri
Lähinnä sen takia että ollaan nyt luettu iltasin lasten pyynnöstä erinäisiä lyhyitä satuja (Grimm, H. C. Andersen) sekä kuvakirjoja (kovassa suosiossa ollut nyt Valtavan Iso Kananpoika!-kirja) tai Smurffisarjakuvia.
 
Tossa yöpöydällä nyt lojuu pari kirjaa keskeneräisenä:

Agatha Christie - Hercule Poirot ja Huvimajan Arvoitus
Bernard Cornwell - Azincourt

Azincourtissa oon noin puolessa välissä, hyvä kirja ollut. Ehkä välillä omaan makuun liian karu kuvaus tuosta ajasta. Ja hiukan massiivinen niin välillä kevyempää tahtonut lukee eli Hercule Poirotin just pari päivää sit aloitin.

Sarjiskirjoista kesken:
Un-Men Vol. 1: Get Your Freak On
Demon: From The Darkness
sekä tabletilla diginä kesken Madness Of Wonderland

Tulee vireystason mukaan luettua, iltasin joko sarjiksia tai kirjaa. Noiden jälkeen olis tarkoitus vaihteen vuoksi lueskella scifiä ja hyllyssä odottaa:
Edgar Rice Burroughs - John Carter: 1. osa Marsin Sankari
Hannu Rajaniemi - Kvanttivaras

Tarzanit oon lukenut, mutten koskaan Mars-sarjaa, joten ajattelin sitä paikata.

Lasten kanssa iltasatuina kesken on:
Mary Norton - Kätkijät
Tove Jansson - Muumipappa ja Meri
Lähinnä sen takia että ollaan nyt luettu iltasin lasten pyynnöstä erinäisiä lyhyitä satuja (Grimm, H. C. Andersen) sekä kuvakirjoja (kovassa suosiossa ollut nyt Valtavan Iso Kananpoika!-kirja) tai Smurffisarjakuvia.
Ei hitstit, tuo Kätkijät oli ihan ykkössuosikki pienenä.
Pitääkin hommata se jälikasvulle.
 
Äskettäin lukemani kirja teki niin suuren vaikutuksen, että kirjoitin siitä jutun blogiini innostaakseni muitakin lukemaan. Tässä siitä alku:

Annick Cojeanin kirja Gaddafin haaremi on kylmäävää luettavaa. Itkin jo ensimmäisillä sivuilla, puoleen väliin päästessäni tunsin niin suurta kuvotusta, että pyörrytti, saatuani kirjan loppuun itkin, itkin, itkin....
Kirja on tosikertomus ihmishahmoisesta paholaisesta, hänen uhreistaan ja suunnattomasta valheesta.

Jatkon kirja-esittelylleni voi lukea tästä linkistä:

http://linnunratakirkkonikattona.blogspot.fi/2017/01/gaddafin-haaremi.html
 
Äskettäin lukemani kirja teki niin suuren vaikutuksen, että kirjoitin siitä jutun blogiini innostaakseni muitakin lukemaan. Tässä siitä alku:

Annick Cojeanin kirja Gaddafin haaremi on kylmäävää luettavaa. Itkin jo ensimmäisillä sivuilla, puoleen väliin päästessäni tunsin niin suurta kuvotusta, että pyörrytti, saatuani kirjan loppuun itkin, itkin, itkin....
Kirja on tosikertomus ihmishahmoisesta paholaisesta, hänen uhreistaan ja suunnattomasta valheesta.

Jatkon kirja-esittelylleni voi lukea tästä linkistä:

http://linnunratakirkkonikattona.blogspot.fi/2017/01/gaddafin-haaremi.html

Luin esittelysi. Ihan hirveää, mä en kyllä pystyisi tuollaista lukemaan! Mikä ei tarkoita sitä, että haluaisin sulkea silmäni moiselta pahuudelta. Tälläkin hetkellä on seksorjia joka puolella, heitä napataan pakolaisten keskuudesta, muun muassa.
 
Cornwellin Kuolleiden Satama on ollut jo varmaan kolme vuotta kesken. Olen tässä välissä kyllä lukenut muita kirjoja, mutta tuo on vaan kesken.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Tervon Matriarkka. Hyvä vaikka työläs luettava. En meinannut kyllä millään päästä alkua pitemmälle mutta kun pääsi niin alkoi lukeminenkin sujumaan nopeammin.
Niin on minunkin mielipiteeni, että Tervo, niin mainio kirjoittaja kun onkin, aivojumppaa saa harrastaa ja keskittymiskykyä terävöittää kun hänen kirjojaan lukee. Voi mennä sujuvasti sivu kaupalla ja hetkessä huomaa pudonneensa kärryiltä. Kun sinnikkääst jatkaa, niin huomaa olevansa kyydissä taas. Minulla on yksi Tervon kirja huilaamassa, "Ohrana". Piti jättää pieneksi aikaa odottamaan, jos vaikka helpottuisi. Se "Layla" oli minusta sujuvaa ja totuttua sananjuoksutusta, ja hyvä kuin mikä.
 

Yhteistyössä