Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei hitstit, tuo Kätkijät oli ihan ykkössuosikki pienenä.Tossa yöpöydällä nyt lojuu pari kirjaa keskeneräisenä:
Agatha Christie - Hercule Poirot ja Huvimajan Arvoitus
Bernard Cornwell - Azincourt
Azincourtissa oon noin puolessa välissä, hyvä kirja ollut. Ehkä välillä omaan makuun liian karu kuvaus tuosta ajasta. Ja hiukan massiivinen niin välillä kevyempää tahtonut lukee eli Hercule Poirotin just pari päivää sit aloitin.
Sarjiskirjoista kesken:
Un-Men Vol. 1: Get Your Freak On
Demon: From The Darkness
sekä tabletilla diginä kesken Madness Of Wonderland
Tulee vireystason mukaan luettua, iltasin joko sarjiksia tai kirjaa. Noiden jälkeen olis tarkoitus vaihteen vuoksi lueskella scifiä ja hyllyssä odottaa:
Edgar Rice Burroughs - John Carter: 1. osa Marsin Sankari
Hannu Rajaniemi - Kvanttivaras
Tarzanit oon lukenut, mutten koskaan Mars-sarjaa, joten ajattelin sitä paikata.
Lasten kanssa iltasatuina kesken on:
Mary Norton - Kätkijät
Tove Jansson - Muumipappa ja Meri
Lähinnä sen takia että ollaan nyt luettu iltasin lasten pyynnöstä erinäisiä lyhyitä satuja (Grimm, H. C. Andersen) sekä kuvakirjoja (kovassa suosiossa ollut nyt Valtavan Iso Kananpoika!-kirja) tai Smurffisarjakuvia.
Äskettäin lukemani kirja teki niin suuren vaikutuksen, että kirjoitin siitä jutun blogiini innostaakseni muitakin lukemaan. Tässä siitä alku:
Annick Cojeanin kirja Gaddafin haaremi on kylmäävää luettavaa. Itkin jo ensimmäisillä sivuilla, puoleen väliin päästessäni tunsin niin suurta kuvotusta, että pyörrytti, saatuani kirjan loppuun itkin, itkin, itkin....
Kirja on tosikertomus ihmishahmoisesta paholaisesta, hänen uhreistaan ja suunnattomasta valheesta.
Jatkon kirja-esittelylleni voi lukea tästä linkistä:
http://linnunratakirkkonikattona.blogspot.fi/2017/01/gaddafin-haaremi.html
Niin on minunkin mielipiteeni, että Tervo, niin mainio kirjoittaja kun onkin, aivojumppaa saa harrastaa ja keskittymiskykyä terävöittää kun hänen kirjojaan lukee. Voi mennä sujuvasti sivu kaupalla ja hetkessä huomaa pudonneensa kärryiltä. Kun sinnikkääst jatkaa, niin huomaa olevansa kyydissä taas. Minulla on yksi Tervon kirja huilaamassa, "Ohrana". Piti jättää pieneksi aikaa odottamaan, jos vaikka helpottuisi. Se "Layla" oli minusta sujuvaa ja totuttua sananjuoksutusta, ja hyvä kuin mikä.Tervon Matriarkka. Hyvä vaikka työläs luettava. En meinannut kyllä millään päästä alkua pitemmälle mutta kun pääsi niin alkoi lukeminenkin sujumaan nopeammin.
Tiina Raevaaran Korppinaiset-kirjaa.
Mielenkiintoinen kirja
Mielenkiintoinen kirja