The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää kettinkiin.

Olen t ä y s i n varustautunut illan GameofThrones- maratoniin.

Mulla on olutta, venäläistä suolakurkkua, sipsiä ja dippiä, pitsaa ja hampurilaista. Lisäksi huominen aamupala ja ruoka jääkaapissa. Tupakkivarastotkaan eivät lopu tänään.
Jo vain kelpaa köllähtää sohvalle.

Ainoa mikä puuttuu on kainaloon käpertyvä nainen, mutta toisaalta en o koskaan tarttenut apua telkkarin katsomiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

...se on sitten keittiön kaaos hallinnassa :D eli tilannekuvioiden jälkeen uunissa lepää kypsymässä toiveesta makaronilaatikkoa :)

Ja mä yhä jaksan ihmetellä tuota, että miksi kummassa meillä on tommonen ylimääräinen turhake kuin ulko- ovi...valuvikainen kun ainakin on, kun ei pysy kiinni ollenkaan :D..esikoinen jo sanoi kun ravas tuossa eestaas ja nyt lähti uudelle reissulle - @Lunatic, mä tiiän missä ipanaiset ovat ja huomasin lähtemismenemiset(y) - että "..parempi kun laittaa oven ihan sepposen selälleen, ei saranatkaan kulu!"..:D

Maanantai, todella :D!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää kettinkiin.

Olen t ä y s i n varustautunut illan GameofThrones- maratoniin.

Mulla on olutta, venäläistä suolakurkkua, sipsiä ja dippiä, pitsaa ja hampurilaista. Lisäksi huominen aamupala ja ruoka jääkaapissa. Tupakkivarastotkaan eivät lopu tänään.
Jo vain kelpaa köllähtää sohvalle.

Ainoa mikä puuttuu on kainaloon käpertyvä nainen, mutta toisaalta en o koskaan tarttenut apua telkkarin katsomiseen.
..ja tossa voi olla suurta riskiä sille että jää pian kattomatta GoT- maraton ihan kokonaan:cautious:...
 
Päivää kettinkiin.

Olen t ä y s i n varustautunut illan GameofThrones- maratoniin.

Mulla on olutta, venäläistä suolakurkkua, sipsiä ja dippiä, pitsaa ja hampurilaista. Lisäksi huominen aamupala ja ruoka jääkaapissa. Tupakkivarastotkaan eivät lopu tänään.
Jo vain kelpaa köllähtää sohvalle.

Ainoa mikä puuttuu on kainaloon käpertyvä nainen, mutta toisaalta en o koskaan tarttenut apua telkkarin katsomiseen.
Tuota, ai sinä poltat. Poltatko sisällä? Vai katseletko GameT parvekkeella?
 
Tossa on semmoinen olettama, että ikään kuin naku nainen kiinnostaisi enemmän tai vähemmän kuin GoT- maraton?

Hei, se alkaa tänään klo 21. Naiset voi nakuilla ennen sitä tai sen jälkeen. Mut ei leffajatkumon aikana tartte.
..mä ny mistään nakuilusta puhunu:cautious:, vaan siitä että sitä voi vaikka intoutua höpiseen mukavia:)

Mutta ai niin, naisestahan ei muuhun ole kuin nakuiluun...o_O:sick:*ufopääkkönen*(n)
 
:)


..jos nyt ottais höpinääkin mukaan :cautious::D

..tätäkin olin tanssimassa, kun tyttöjen kans liikuttiin:)...tai mä kuulema " asuin" tanssilattialla:barefoot:...mikä kyllä pikkasesti pitikin paikkaansa :D...ja muutoinkin olin mahdoton - *ufopääkkönen*:confused: o_O:notworthy:- kun tutustuin liian helposti ihmisiin ja jäin höpöttämään, kun oiskin pitäny jo syystä jos toisesta vaihtaa paikkaa :D...


Hörhöpöwwöainesta jo tuolloin:barefoot::oops:...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: epek
Kylläpäs sitä nyt selitellään gauheesti, että mua ei kutsuttu syömään makrulaatikkoa... eikä mulle edes aiota nakuilla kesken GoT- maratonin.
Kyllä minä nyt moisesta kovasti mieleni pahoitan.:whistle:
No eihän sulle etes kelvannu makaronilaatikko :D...karrrmee dementianalku havaittavissa:cautious:

Ja koetas nyt keksiä millä saat sen uunis/ imuris/ astianpesukonees leppymään(y)...höpise vaikka mukavia:)....
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä