The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eli laatuviikonloppua tyrkännyt :)(y)

...mä en oo tuhmeliini:cautious::unsure:
Mutta kelpaako kun oon ollu sujuvasti hörhöpöwwönä ja hattarapääkkösenä:oops::barefoot:?
Juu, mitäs vikaa viikonlopussa.
Me tullaan hauvelin kans hirveen hyvin toimeen.
Yhteiset harrastukset nääs. Päivällä laukataan kieli pitkällä pimujen ja pupujen perässä ja illalla lysähdetään sohvalle kattomaan elokuvaa. Välillä syyään ja juuaan hyvin.
Mä en juo hänen vesikupistaan eikä hän koske minun olusiin.

Niin ja kummipojan vaimo on ammatiltaan kokki. Söin jääkaapin jokseenkin tyhjäksi. R ö y h ! :oops:

Mut jos nainen ei o yhtään tuhmeliini niin seuraavaks parasta on höwhöpöwwöt. Ne osaa tuhmeloida sillai, että eivät edes itte hoksaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic ja Elena777
Juu, mitäs vikaa viikonlopussa.
Me tullaan hauvelin kans hirveen hyvin toimeen.
Yhteiset harrastukset nääs. Päivällä laukataan kieli pitkällä pimujen ja pupujen perässä ja illalla lysähdetään sohvalle kattomaan elokuvaa. Välillä syyään ja juuaan hyvin.
Mä en juo hänen vesikupistaan eikä hän koske minun olusiin.

Niin ja kummipojan vaimo on ammatiltaan kokki. Söin jääkaapin jokseenkin tyhjäksi. R ö y h ! :oops:

Mut jos nainen ei o yhtään tuhmeliini niin seuraavaks parasta on höwhöpöwwöt. Ne osaa tuhmeloida sillai, että eivät edes itte hoksaa.
:oops:..meinaat että oon kaiken muun lisäksi vielä ihan höpseliinikin......

Kurssikertoimeni ovat miinusmerkkisiä:barefoot:...
 
:notworthy::notworthy:...toi oli hörhöpääkköstä pahimmillaan, mistä -kiitos huolenpidosta- ruoskin itseäni hamaan hengenvetooni asti...

En ole ikinä sanonutkaan olevani täydellinen. Tiedän olevani kaukana siitä.
Kuules kun mä olin viis vee täyttänyt, niin mä olin jo suuren osan aikaani äitikullan katseen ja äänen ulottumattomissa.

Äitikullan verenpainetta, sydänkohtauksia ja mielenterveyttä ajatellen on paljon parempi, että ei tiedä mitä kaikkea keksin tehdä. Ja ennenkaikkea omia kotiarestejani ajatellen.

Nyt kun olen kymppivanha niin tiedän paremmin. Äitikullalle pitää sanoa, että nyt menen naapurin Minnan kans rakentamaan lumilinnaa ... ja sit viipottaa omille teilleen...
... eiku prkl, nykyään muksuilla on kännykät. Saako sen taktisesti unohtaa???
 
Kuules kun mä olin viis vee täyttänyt, niin mä olin jo suuren osan aikaani äitikullan katseen ja äänen ulottumattomissa.

Äitikullan verenpainetta, sydänkohtauksia ja mielenterveyttä ajatellen on paljon parempi, että ei tiedä mitä kaikkea keksin tehdä. Ja ennenkaikkea omia kotiarestejani ajatellen.

Nyt kun olen kymppivanha niin tiedän paremmin. Äitikullalle pitää sanoa, että nyt menen naapurin Minnan kans rakentamaan lumilinnaa ... ja sit viipottaa omille teilleen...
... eiku prkl, nykyään muksuilla on kännykät. Saako sen taktisesti unohtaa???
..se on kuule ihansama muitten kännyköitten kanssa:cautious:...ne on joko mukana mutta a)soitto/viestiääntä ei kuulla ja "kuulla",b)ne on mukana mutta kappas vaan, joko äänettöminä," äänettöminä" tai sitten kiinni,c)ne soi kotona/ kaverilla jne. ...joten viipottavat ja saavat viipottaa ja kokeilla siipiään ja jopa höynäyttää tämmöstä äitiä ihan satanolla - koska se nyt vain kuuluu tähän ohjelmaan,mitä elämäksi kutsutaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä