Softy
Juu olet ollut.Olenko ollut joskus nuin ääliö`?
Juu olet ollut.Olenko ollut joskus nuin ääliö`?
Löytää ilman ehdotuksia.Taitaa ketjulaiset löytää toisensa ihan ilman parittamista/naittamistakin.
Heräsin töihin 5.30.
Mistä vegejuusto on tehty?leffa & herkkuina sinihometyyppinen vegejuusto,pehmeät taatelit ja suolapähkinöitä lasillinen....okei no 2 lasillista punaviiniä illalla lisää
Pizza on uunissa
Vesi,kookosöljy,maissitärkkelys,soijaproteiinitiiviste,muuneltu maissitärkkelys,sakeuttamisaineet ( karrageeni,guarkumi) suola,luontaiset aromit,etikka,maitohappo( maidoton )Mistä vegejuusto on tehty?
Kysyin koska en tiennyt, kiitos vastauksestaVesi,kookosöljy,maissitärkkelys,soijaproteiinitiiviste,muuneltu maissitärkkelys,sakeuttamisaineet ( karrageeni,guarkumi) suola,luontaiset aromit,etikka,maitohappo( maidoton )
Laktoositon,maidoton,gluteeniton,palmuöljytön ja GMO- vapaitaita.
Enkä tarvia mitään saarnoja tai linkkejä tai muuta
Ole hyväKysyin koska en tiennyt, kiitos vastauksesta
..putkaanKuudelta saunaan ja seiskalta..
Jep, se on työnaisen perjantai...putkaan
Soffalla katson tv:tä suklaan kanssa.Mmmiiis kaik ovat?
Heti tänne ja pulisemaan, ei o mitään oikeutta juuttua soffalle tai lähteä baariin tai minnekään kun mulle tulee muutoin tylsää!
Mä oon täällä ny ainakin vähän aikaa,ennen ku kahvinkeittoon & emmerdalea kahtomaan ja mä en oo sohvalla vaan sängyssä Piti seikkailla muillakin nettisivuillaMmmiiis kaik ovat?
Heti tänne ja pulisemaan, ei o mitään oikeutta juuttua soffalle tai lähteä baariin tai minnekään kun mulle tulee muutoin tylsää!
Jaksoit muutaman minuutin odotella ja ite häippäset sitteMiekin häippäsen,se on moro sitten
Emmerdale alkoi,mä katon ny sitäJaksoit muutaman minuutin odotella ja ite häippäset sitte
tee banaanijäätelööTekis mieli jotain hyvää.
Ei ole edes banaaneja.tee banaanijäätelöö