The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ihan just tuntuikin silta etta joku kirjottelee mun kautta tuota viestia:eek:*ufopaakkonen*
Huomaatko semmoisen uffopääkköstävän yksityiskohdan, että jos minä kirjoitan asian X niin olen jallupäissäni naittamassa ihmisiä.
Kun sinä kirjoitat saman niin se on Diego Maradonan käsi joka kirjoittaa kauttasi.

Majuri ny soittakoon softylle tai päinvastoin.
 
Niin mutta!

Älkää parittako ketjulaisia! Tai edes plussalaisia! Kun sit, kun se ei toimikaan, ei jompikumpi tai kumpikaan enää ole täällä. Sit ei ole puolisoa eikä palstaa. Ja se on ahterista.

*kokemuksella*

Rohkeutta pitää olla, juujuu, mutta uhkarohkeus ei oo fiksua. :oops:
 
Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että flunssa väistyy. Ääni alkaa olla Aku Ankan sijaan normaali eikä silmät vuoda enää. Yskittää ja väsyttää vallan pirusti mutta muuten on ihan ok olo
 
Huomaatko semmoisen uffopääkköstävän yksityiskohdan, että jos minä kirjoitan asian X niin olen jallupäissäni naittamassa ihmisiä.
Kun sinä kirjoitat saman niin se on Diego Maradonan käsi joka kirjoittaa kauttasi.

Majuri ny soittakoon softylle tai päinvastoin.
...oliko toikin taalla kopeloimass..siis kirjottelemassa:cautious::eek:*ufopaakkonen*

Ilmankos on semmonen spooky- olo...mita, pitanee lahtea kiskomaan kaksin kasin valkosipulia??*ufopaakkonen*:barefoot::confused:
 
vierailija
Minä varasin juuri ajan oikeusaputoimistoon. Lastenvalvoja sano about vaan, et paska ja vittumainen tilanne, hakeutukaa suoraan perhesovitteluun käräjäoikeuden kautta. Eli sinne sit ollaan menossa. Juristi tosin sano puhelimes, et jos etän käytös on puhelimessa kertomani kaltaista, sillä ei oo kovin korkeat odotukset edes sovittelusta. Et paskaaks tässä.
Perhesovittelu? Eikö ihmiset saa erota enää ilman tuomaria? Kuinka kalliiksi se tulee sulle?

OT. Mitä tuumaat tästä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702092200068024_uu.shtml
 
Perhesovittelu? Eikö ihmiset saa erota enää ilman tuomaria? Kuinka kalliiksi se tulee sulle?

OT. Mitä tuumaat tästä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702092200068024_uu.shtml
120 e jos sovittelu toimii eikä tar lähtee käräjille asti riitelemään.

Hienoa Päivärinnalta erota ja tuoda ongelmat julkisuuteen, ja pitäytyä jornalistin etiikassa. Jääskeläinen sais vetää vitun päähänsä ja erota Yleltä. Ylen uutisointi kotimaan politiikasta on saanut pahan kolauksen uskottavuteen. Liekö saa takaisin, jos Jääskeläinen jatkaa virassaan.
Sitä mieltä olen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä