Tilanteen ehtii ottaa viela hyvinkin haltuunOlenko ollut joskus nuin ääliö`?
a wink a wink
Tilanteen ehtii ottaa viela hyvinkin haltuunOlenko ollut joskus nuin ääliö`?
Amurin enkeli alias jumalan tinderi tais just iskeeTilanteen ehtii ottaa viela hyvinkin haltuun
a wink a wink
No ihan just tuntuikin silta etta joku kirjottelee mun kautta tuota viestia*ufopaakkonen*Amurin enkeli alias jumalan tinderi tais just iskee
Pehmeita unikuviaÖitä
Huomaatko semmoisen uffopääkköstävän yksityiskohdan, että jos minä kirjoitan asian X niin olen jallupäissäni naittamassa ihmisiä.No ihan just tuntuikin silta etta joku kirjottelee mun kautta tuota viestia*ufopaakkonen*
...oliko toikin taalla kopeloimass..siis kirjottelemassa*ufopaakkonen*Huomaatko semmoisen uffopääkköstävän yksityiskohdan, että jos minä kirjoitan asian X niin olen jallupäissäni naittamassa ihmisiä.
Kun sinä kirjoitat saman niin se on Diego Maradonan käsi joka kirjoittaa kauttasi.
Majuri ny soittakoon softylle tai päinvastoin.
Onnittelut.Nyt alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että flunssa väistyy. Ääni alkaa olla Aku Ankan sijaan normaali eikä silmät vuoda enää. Yskittää ja väsyttää vallan pirusti mutta muuten on ihan ok olo
Valkosipulia. Nam tänne. Just nyt. Paljon....oliko toikin taalla kopeloimass..siis kirjottelemassa*ufopaakkonen*
Ilmankos on semmonen spooky- olo...mita, pitanee lahtea kiskomaan kaksin kasin valkosipulia??*ufopaakkonen*
En mie nyt sinne saakka millaan pysty naita viskomaanValkosipulia. Nam tänne. Just nyt. Paljon.
Mitä silti?Mä ny vaan olen sitä mieltä, että sinä ja majuri olisitte oikeesti hyvä pari.
Johon majuri sanoo pöh.
Ja sinä sanot jotain jota palstalla ei kehtaa toistaa.
Silti.
Perhesovittelu? Eikö ihmiset saa erota enää ilman tuomaria? Kuinka kalliiksi se tulee sulle?Minä varasin juuri ajan oikeusaputoimistoon. Lastenvalvoja sano about vaan, et paska ja vittumainen tilanne, hakeutukaa suoraan perhesovitteluun käräjäoikeuden kautta. Eli sinne sit ollaan menossa. Juristi tosin sano puhelimes, et jos etän käytös on puhelimessa kertomani kaltaista, sillä ei oo kovin korkeat odotukset edes sovittelusta. Et paskaaks tässä.
120 e jos sovittelu toimii eikä tar lähtee käräjille asti riitelemään.Perhesovittelu? Eikö ihmiset saa erota enää ilman tuomaria? Kuinka kalliiksi se tulee sulle?
OT. Mitä tuumaat tästä:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702092200068024_uu.shtml