Prisma kehoittaa syömään torakoita ja Sirbukka äitejä jäämään kotiin
Oijoi,,Mä olen kyl sellainen sähläri että.
Possunfilee pannulle saamaan pintaväri ja sit se pannu uuniin jotta keskuskin kypsyy. Sit, vartin kuluttua, nostat sen työtasolle, nappaat fileen folioon vetäytymään ja -tietysti- paljain sormin paistinpannunvarresta kiinni jotta voit hulauttaa sen vesihanan alla...
Pari vesikelloa vaan, ei sen pahempaa.
Auhh halaus,varmasti kirvelee aikas kivastiMä olen kyl sellainen sähläri että.
Possunfilee pannulle saamaan pintaväri ja sit se pannu uuniin jotta keskuskin kypsyy. Sit, vartin kuluttua, nostat sen työtasolle, nappaat fileen folioon vetäytymään ja -tietysti- paljain sormin paistinpannunvarresta kiinni jotta voit hulauttaa sen vesihanan alla...
Onneks ei sattunut tuon pahemminMä olen kyl sellainen sähläri että.
Peili avuks tai sitten majuri avuksMulla on joku nirhauma persvaossa. Kipeä patti. Tuli eilen toppahousuista kun sauma oli vaossa ja hankasi.
Kuka laittais siihen bepantteenia? Mä en näe sinne.
Ai himskatti pyllistelet peilin eessä ja laitat rasvaaMulla on joku nirhauma persvaossa. Kipeä patti. Tuli eilen toppahousuista kun sauma oli vaossa ja hankasi.
Samaa meinasin ehottaaPeili avuks tai sitten majuri avuks
Mie en taivu enää. Eikä selkäsairaus anna taipua.Peili avuks tai sitten majuri avuks
Tuu tänne niin hoidetaan perä kuntoonMulla on joku nirhauma persvaossa. Kipeä patti. Tuli eilen toppahousuista kun sauma oli vaossa ja hankasi.
millanen koira?Mjahas...
Mulla tuli ens viikonlopuksi hauvelinhoitokeikka.
Kummipoika rouvineen lähtee rouvan vanhemmille kertomaan tulevasta mummoudesta/vaariudesta eivätkä voi ottaa hauvelia mukaan.
Mulle vanha kaveri.millanen koira?
ajokoira? mun enoilla on niitä, ovat hyviä jänismettällä yhdellä on myös norjanharmaa hirvikoira ja karjalankarhukoiraMulle vanha kaveri.
Rodultaan semmoinen jota ei voi päästää vapaaksi koska juoksee jäneksen perässä kunnes jalat on kuluneet niin lyhyiksi, että maha alkaa laahaamaan maata.