The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä olen kyl sellainen sähläri että. :mad:

Possunfilee pannulle saamaan pintaväri ja sit se pannu uuniin jotta keskuskin kypsyy. Sit, vartin kuluttua, nostat sen työtasolle, nappaat fileen folioon vetäytymään ja -tietysti- paljain sormin paistinpannunvarresta kiinni jotta voit hulauttaa sen vesihanan alla...

Pari vesikelloa vaan, ei sen pahempaa.

Possunfilee pannulle saamaan pintaväri ja sit se pannu uuniin jotta keskuskin kypsyy. Sit, vartin kuluttua, nostat sen työtasolle, nappaat fileen folioon vetäytymään ja -tietysti- paljain sormin paistinpannunvarresta kiinni jotta voit hulauttaa sen vesihanan alla...

Auhh :( halaus,varmasti kirvelee aikas kivasti

Onneks ei sattunut tuon pahemmin :(

Olin auttamassa nuorimmaista kasaamaan yhtä kylppäriin tulevaa kaappia mallia Ikea. Meillä oli vahvasti työjohto mukana puuhassa, puolivuotias pikkurakki oli vallan hiivatin kiinnostunut mitä me tehdään.

Sitten kun tyttö laitto sen aidan taakse pois jaloista, sitä rupes niin kovin itkettämään ja teiniagstittamaan että mummin piti heltyä ja antaa nakki :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä