Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Vaikka niin pyhästi päätin olla testaamatta, niin kuitenkin tänään aamulla uitin yhden pcn puikon, joka oli tyylipuhdas nega, onestepin ovisliuksa kuitenkin näyttää edelleen tosi vahvoja viivoja. Taisi toi onestepin raskaustestiliuska vaan pilailla mun kustannuksella..:/
Viikko vielä menkkojen alkuun..
 
Minun tekisi mieli vannoa etten ikinä elämässä tee enää ainuttakaan raskaustestiä ellei menkat oo myöhässä ja paljon :mad:
Nyt dpo 13 ja kp 28/27-29

Aamun mamin testi
http://aijaa.com/dQAiaw

Kuiva
http://aijaa.com/hqDR4k

Viiva näkyi useita minuutteja kunnes....

Halppis liuska
http://aijaa.com/gwN43D

Kuiva
http://aijaa.com/sc4Nen

Kyllä mulla sydän jätti jo monta lyöntiä välistä kun selkeää viivaa näkyi ja kauan molemmissa... mutta kuinkas sitten kävikään :cry::eek:
 
29/27-30, dpo 14 tai 15... Nega (herkkä 10mIU testi) aamulla. Ei vielä tätiä. Rinnat niin turvonneet ja oudot taas parin päivän tauon jälkeen, että aamulla kuvittelin hieman plussan saavani, mutta ei... Tuskin tässä kierrossa siis enää muuta toivoa kuin odottaa kp29 vaihtumista kp1...:(
 
Huokaus! Kokeilin raskaustestiä mutta ei näytä mitään. Kiertopäivät 33/26-28. Digitaalinen ovistesti oikein vilkutti aamulla hymynaamaansa. Hymynaama on tullut jo useana päivänä mutta raskaustestissä ei mitään. Olen ymmälläni. Pitää sit vaan malttaa odottaa ja testata raskastestillä muutaman päivän kuluttua. Niin ja mulla ei ole koskaan ollut kuukautiset myöhässä kuin 1-2päivää.
 
Huokaus! Kokeilin raskaustestiä mutta ei näytä mitään. Kiertopäivät 33/26-28. Digitaalinen ovistesti oikein vilkutti aamulla hymynaamaansa. Hymynaama on tullut jo useana päivänä mutta raskaustestissä ei mitään. Olen ymmälläni. Pitää sit vaan malttaa odottaa ja testata raskastestillä muutaman päivän kuluttua. Niin ja mulla ei ole koskaan ollut kuukautiset myöhässä kuin 1-2päivää.
Pidetään peukkuja että raskaustesti vielä viivat näyttää ❤
 
Kiitos! Lapsi olisi kyllä enemmän kuin tervetullut. Tämä viivojen tuijotus vaan meinaa hermostuttaa. Mä en ymmärrä miten ovistesti voi noin voimakkaasti osoittaa plussaa ja tehnyt niin ainakin 3 päivää. Testailin sillä koska on pientä kipuilua alavatsassa jo useita päiviä.
Mulla täysin sama tilanne, paitsi että kpt vasta 23/30 ja eilen näkyi pieni värikertymä raskaustestissä, tänään aamu ihan nega ja äsken tehty(!) cbn early testi näyttäisi näyttävän myös negaa.. hemmetti!
 
Wilpuri80: noin mäkin vannoin mutta enpä malttanut missään kierrossa olla testaamatta silloin kun testejä oli... :whistle:

Siinä vaiheessa ei muuten kannata vielä katsoa kun se väri vielä "etenee", silloin saattaa näkyä hetkellisiä mukaviivoja. Kun suurin osa väristä on kontrolliviivan takana, voi ruveta tiirailemaan. Mä harrastin sitäkin, että kuvankäsittelyohjelmalla kännykässä kokeilin erilaisia filttereitä ym. kuvaan josko näkyisi paremmin. Ennen tätä kiertoa en kyllä ikinä saanut mitään näkyviin. Kun sitten haamun sain niin filttereillä sai sen kyllä paremmin näkyviin. Dpo13 on kuitenkin vielä aika varhaista, tämän sivuston mukaan reilut 13 prosenttia testaajista saa silloin vielä negan. On muuten hauska paikka himotestaajille. Sieltä voi katsella muiden lähettämiä testejä, lukea tilastoja ja tyypillisiä oireita kullakin dpo:lla (englanniksi).
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Uusi himotestaaja täällä ilmoittautuu. Uskokaa tai älkää, mutta vauvakuumehouruissani olen lukenut pariakymmentä sivua vaille koko keskustelun läpi. Ne jäljellä olevatkin sivut aion lukea vielä tällä viikolla.

Tästä tulee nyt pitkä sepustus, mutta toivottavasti jaksat lukea ja auttaa minua vasta-alkajaa.

Taustaa: olemme miehen kanssa molemmat kolmekymppisiä. Lopetin evran joulukuussa, ja ensimmäinen kierto oli 27 päivää. Oviksen tikutin rfsu:lla kp12. Vauvaa emme vielä yrittäneet, mutta tammikuun alussa keskustelimme aiheesta, ja molemmat haluaisivat jo kovasti pikkuisen perheenjäsenen.

Toisesta kierrosta osasin odottaa pidempää, sillä kiertoni on aiemminkin pillereiden lopetuksen jälkeen venähtänyt toisessa kierrossa kuuteen viikkoon. Oma luomukiertoni on ehkä noin 30-34.Tikutin kuitenkin kiltisti ovista kp10 asti. Kp 19 päivällä sain selvän plussan Sofiin. Seksiä oli harrastettu juuri ennen testiä ja edellisenä iltana. Viimeisen rsfu:n tein pari tuntia myöhemmin, ja se jäi vähän haaleammaksi. Tikutin vielä samana iltana ovista Sofilla ja apteekin omalla, koska en tiennyt, onko ovis tulossa vai menossa. Edellisenä iltana Sofi oli ollut vielä selkeä nega. Samana yönä tunsin irtoamiskipuja alavatsalla, joten epäilen, että LH-huippu oli ollut edellisenä yönä ja siksi rfsu ja apteekin oma eivät näyttäneet kirkuvan punaista positiivista.

Tänään on kp 30 ja dpo 10. Raskaustestiä en aio tehdä ennen kuin menkat ovat kunnolla myöhässä, sillä pelkään alkuraskauden keskenmenoa. Ovistestejä sen sijaan olen tehnyt kunnon himotestaajan lailla koko kierron (eilen neljä kpl!), sillä päätin tikuttaa koko kierron saadakseni tietää, miten kehoni toimii.

Oviksen jälkeen viivat pysyttelivät muutamia päiviä suht tummina, mutta haalenivat sitten. Nyt toissapäivänä viivat kuitenkin alkoivat tummentua selvästi. Eilen testiviiva oli lähes kontrollin vahvuinen, ja tänään testiviiva näyttää ehkä hieman kotrollia vahvemmalta.

Auttakaa te viisaat ja kokeneemmat naiset: mitä tämä tarkoittaa? Onko minulla ovis vasta nyt? Vai mitä ihmettä?

Ensin kuva rfsu:n ja Sofin kp 10-19 alkukierron testeistä. Toiseksi alimman tulkitsin positiivikseksi.

Toisena samasta pissasta myöhemmin ovis+-iltana tehdyt Sofit ja apteekin oma.

Kolmantena vielä ovistestit dpo 5-10. Alimmainen tehty tänään päivällä.

Tiedän, että kuivuneista tikuista on vaikea sanoa mitään varmaa, mutta nuo positiiviset tikut on kuvattu lähes heti testin jälkeen.
 

Attachments

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä