Mun ei tarvinnut liikkua aamulla. On iltavuoro.
Täällä on -15. Pitää laittaa toppahousut, sekä villahousut ja toppakengät.
Ja pipo myös
Mun ei tarvinnut liikkua aamulla. On iltavuoro.
Täällä on -15. Pitää laittaa toppahousut, sekä villahousut ja toppakengät.
Laitan pipon ja rukkaset.Ja pipo myös
Mullakin oli michelin-mallinen ja -pituinen takki, pipa, huppu, nahkahanskat ja lapasetMun ei tarvinnut liikkua aamulla. On iltavuoro.
Täällä on -15. Pitää laittaa toppahousut ja toppakengät.
Laita pussillinen pakasterehuja alle niin saat kasviksetkin herkullisen kananrasvaisina.Mä isken ny uuniin kanankoipia
Samallahan siellä paistuis kuoritut kananmunatkinLaita pussillinen pakasterehuja alle niin saat kasviksetkin herkullisen kananrasvaisina.
Liikaa pakkastaTämä päivä on ollut hieno. Tykkään. Tätä säätä viikonlopuksi toivon!
Kävin äsken omassakannasa,niin siellä oli hoitokäynneissä/ jaksoissa merkitty 4.2 2017 mikä on lauantai,enkä oo silloin käynnyt missään tk:sa tai ensiavussa enkä ottanut yhteyttä millään lailla Mikähän tuokin sitten on kummalllista.
Parhaat lähtenyt.Mitä The Ketjulle on tapahtunut??? Eihän täällä ole enää oikein ketään
Miksi? Siirtyivätkö toiselle keskustelupalstalle?Parhaat lähtenyt.
Huomenna tulee vuosi siitä, kun pääsin sairaalasta 3,5kk siellä makoilun jälkee kotii
Ei laita päätönkään enää niin paljon kaivattuja hymiöitään.Parhaat lähtenyt.
Ketkä kuuluivat parhaimmistoon?Parhaat lähtenyt.
Ne joita täällä ei enää ole näkynyt.Ketkä kuuluivat parhaimmistoon?
Yrität siis vihjailla itse kuuluvasi siihen porukkaan. Kehu toki itseäsi ihan mustana vain.Ne joita täällä ei enää ole näkynyt.