..mutta hyva kait se on etta nyt paukuttelee pakkasia oikeaan ajankohtaan, etta ymmartaa sitten tuonnempana vaistya kevaan tielta poisKylmää tosissaan lupaavat.
Täällä ainakin pitäisi paistaa. Sit kelpais käydä pienellä kävelyllä...mutta hyva kait se on etta nyt paukuttelee pakkasia oikeaan ajankohtaan, etta ymmartaa sitten tuonnempana vaistya kevaan tielta pois
Paistais vaan huomenna aurinko, se meni multa tassa kohotuksessa ohi, niin siita sais omaa pirteysenergiaansa
Johan nyt. Sanoiko syytä miksi?Eilisiltainen dialogi miniminän kanssa:
- Äiti, arvaa mitä asiaa mulla on.
- No varmaan sitä, että sulla oli kiva päivä tai tarhassa oli hauskaa, tai että ruoka oli hyvää?
- Ei ollu mikään noista. Arvaa äiti uudestaan.
- No sulla oli kivaa leikkiä naapurin kanssa ulkona tai sit oli kivaa, kun sait leikkiä suihkussa?
- Ei.
- No mitä sitten?
- Mulla oli vaan semmosta asiaa, että sä oot äiti ihan pelle.
Ei. Tuo vaan nauraa räkätti ilosesti. Repesin kyl iteki ihan huolella, tulis taas niin puskista toikin kommenttiJohan nyt. Sanoiko syytä miksi?
Lunta ei todella turhan paljoa ole. Taalla onneksi nyt sentaan vihdoin ja viimein paasivat hiihtamaankin, kun ladut saivat aikaiseksi ..Täällä ainakin pitäisi paistaa. Sit kelpais käydä pienellä kävelyllä.
Hiihtämään kun ei pääse, ei oo lunta jokinotkoissa eikä missään ko sentti.
JaahaEi. Tuo vaan nauraa räkätti ilosesti. Repesin kyl iteki ihan huolella, tulis taas niin puskista toikin kommentti
Olin töissä ja still alive.Sulla on sama tauti kuin mulla.
Et todellakaan edes suunnittele meneväsi huomenna töihin.
Käsirauta nilkkasi ja sängyn välissä ei o mikään seksilelu vaan sen tarkoitus on pitää sinut siinä.
Onhan ketju tarpeeksi pitkä, että pääset vessaan, sohvalle ja jääkaapille?
Hyvä. Just sen mittainen sen pitikin olla.
Huomenna soitat valitsemallesi kuukkelille ja sanot, että tänään sinä hoidat hommat koska on mun vuoroni saikuttaa.
Otahan muutoinkin kevennettya tyopaivaa siella, kun toipilaana menet viela...pistat ja ruoskit ne kuukkelit nyt kunnolla hommiin!Olin töissä ja still alive.
Salitreenin jätin väliin
Jaa häh?KOOKKOKOKOKKKKOKOKOKOOKKKK
Kot kot. Nyt on aika ruveta nukkumaan. Menin just sänkyyn.KOOKKOKOKOKKKKOKOKOKOOKKKK
No nih, siella on naemma sitten urakalla kuorittu kananmunia kun on mennyt ihan tunteisiinkin *syva huokaisu*...koethan laittaa se kuorintaveitsi nyt pois kaikessa rauhassa ja ota vaikka mandariini (..klementiinia ei ollut tarjolla niin jos tama nyt menis korvikkeesta..)*tarjoaa*KOOKKOKOKOKKKKOKOKOKOOKKKK
Huomenta.Huomenta
Mun ei tarvinnut liikkua aamulla. On iltavuoro.Miinusviistöist oli aamulla!
Jumalaut. Muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta.
Manjanamaa on lämpösempi ja halvempiMiinusviistöist oli aamulla!
Jumalaut. Muutan Kööpenhaminaan ja haen Ruotsin kansalaisuutta.