vierailija
Hunajaa hunajalle!mä en tykkää siitä huulirasvasta itseasiassa, koska se tuoksuu liikaa hajuvedelle...tykkään käyttää enemmän tuota toista mikä tuoksuu hunajalle.
Hunajaa hunajalle!mä en tykkää siitä huulirasvasta itseasiassa, koska se tuoksuu liikaa hajuvedelle...tykkään käyttää enemmän tuota toista mikä tuoksuu hunajalle.
En oo Softy muttamutta...kerran oikea sukkanen pysyy hienosti ehjana ja se vasen antaa isonvarpaan kurkistella, niin tamahan vain tarkoittaa sita etta...siella koikkelehditaan ja kimpoillaan kepealla duracell- pomppuaskeleella iloisesti niin, jotta oikea hypahtelee ja astuu ilmavasti alas kun taas vasen on teravana ruopaisemassa uutta pomppuvoimaa askelluspompahduksiisi ! Kannattaa kimpoilla tasapuolisesti molemmilla jaloilla, sitten vois oikeankin jalan varvas paasta kivasti sukasta kuikuilemaan !Kävelen kahdella jalalla.
Oikea sukka pysyy ehkäsenä.
Mien tämän selitän,Softy?
Mulla on tommonen mika tuoksuu vaniljalle ...ja toinen taitaa tuoksua vadelmalle...mä en tykkää siitä huulirasvasta itseasiassa, koska se tuoksuu liikaa hajuvedelle...tykkään käyttää enemmän tuota toista mikä tuoksuu hunajalle.
Minä kanssa!Mulla on tommonen mika tuoksuu vaniljalle ...ja toinen taitaa tuoksua vadelmalle...
Ma tykkaan vaniljan ja kookoksen tuoksuista tosi paljon. Ja hei, se sitruuna kanssa !
Ehämminä mikään jänis oo,Mite Sinä semmoiseen käsitykseen nyt tulit?En oo Softy muttamutta...kerran oikea sukkanen pysyy hienosti ehjana ja se vasen antaa isonvarpaan kurkistella, niin tamahan vain tarkoittaa sita etta...siella koikkelehditaan ja kimpoillaan kepealla duracell- pomppuaskeleella iloisesti niin, jotta oikea hypahtelee ja astuu ilmavasti alas kun taas vasen on teravana ruopaisemassa uutta pomppuvoimaa askelluspompahduksiisi ! Kannattaa kimpoilla tasapuolisesti molemmilla jaloilla, sitten vois oikeankin jalan varvas paasta kivasti sukasta kuikuilemaan !
..ma mitaan janikseksi sua luullutkaan..vaan semmoiseksi reipashenkiseksi tarmonpesaksi joka iloisesti rallatellen ja kepeasti..no niin kepeasti kuin vain niilla bootseilla ikina nyt voikaan ..astelee puuhasta toiseen . Ja koskapa mieli on kevyt ja pirskahtelevainen niin sitahan voi ihan huomaamattaan ottaa niita ilmavia pompahduksiakin! Ja sa nyt vain satut silla vasurillasi sitten ottamaan enempi vauhtia eteenpain menoosiEhämminä mikään jänis oo,Mite Sinä semmoiseen käsitykseen nyt tulit?
Ku miä vain luulin, että tuo yksvarvas vain alkoi kasvamaan omia aikojaan.
Hmmm...se on ehka parempi kun sanot niin magon kuin ananaksenkin monikossa hienosti vain etta: herkutEn usko, yrität vain sekottaa mua!
Mä katoin väärin, ei tuo mun ole suoranaista hunajaa vaan mehiläisvahaa..no yhtä lailla hunajalle se ainaki tuoksuuMulla on mantelin,kookoksen ja mansikan tuoksuista huulirasvaa
Mulla mitään puutseja oo, Ellu sano, että ne on maiharit...ma mitaan janikseksi sua luullutkaan..vaan semmoiseksi reipashenkiseksi tarmonpesaksi joka iloisesti rallatellen ja kepeasti..no niin kepeasti kuin vain niilla bootseilla ikina nyt voikaan ..astelee puuhasta toiseen . Ja koskapa mieli on kevyt ja pirskahtelevainen niin sitahan voi ihan huomaamattaan ottaa niita ilmavia pompahduksiakin! Ja sa nyt vain satut silla vasurillasi sitten ottamaan enempi vauhtia eteenpain menoosi
...vai...ootko sa jutellut ja hipistellyt enempi sille sun vasemmalle varpaallesi ja jattanyt kokonaan oikean huomioimatta? Tasapainoita tilannetta sukkelasti siella - muutoin sulle kay pian niin hassusti etta joudut ostamaan pian itellesi eriparisia kenkia, sukista nyt puhumattakaan!
Vain mangokset ovat mun herkkua, ananiaksista en pidä, liian makeita.Hmmm...se on ehka parempi kun sanot niin magon kuin ananaksenkin monikossa hienosti vain etta: herkut
Mä olen vanha kalkkis, suokaa anteeksi.Mulla on tommonen mika tuoksuu vaniljalle ...ja toinen taitaa tuoksua vadelmalle...
Ma tykkaan vaniljan ja kookoksen tuoksuista tosi paljon. Ja hei, se sitruuna kanssa !
No maihareillakin etenee ihan reippaasti ja kevyestikin . Pitavat sopivasti kiinni maassa.Mulla mitään puutseja oo, Ellu sano, että ne on maiharit.
Kyllä olit muuten oikeassa, olen aika kevytkenkäinen. Heh heh.
No hei, huulipunat maistuukin ihan kokkosilta! Ma en edes omista huulipunaa *ufopaakkonen*...vaan mulla on nuita huulirasvoja vain. Joita toisinaan hoksaan kayttaakin, kun huulet sattuvat kuivumaan.Mä olen vanha kalkkis, suokaa anteeksi.
Ei mua mitenkään häiritse se jos naisen huulet maistuu mansikalle. Mut ei niiden ainakaan mun vuokseni tartte maistua muulta kuin naiselta itteltään.
Itse asiassa jokseenkin kaikki huulipunat maistuu todella ällöttäviltä jolloin tarttee kiittää onneaan siitä, että on syntynyt mieheksi ja huulipunaa joutuu maistelemaan vain mitä parhaimmissa yhteyksissä eikä vetelemään sitä omaan turpavärkkiinsä jatkuvasti.
Niihä se nimiki jo sanoo.No maihareillakin etenee ihan reippaasti ja kevyestikin . Pitavat sopivasti kiinni maassa.
No sittenhan ei tartte ananaksen monikkomuotoon niin takertuakaan. Parempi pysytella mangon taivuttelussaVain mangokset ovat mun herkkua, ananiaksista en pidä, liian makeita.
..puolikkaalle kevytkenkaiselle . Toisellahan sa humpsuttelet menemaan eteenpain silla hiukan raskaammalla ruopasulla.Niihä se nimiki jo sanoo.
Ne on hyvät tämmöisellä kevykenkäselle.
Mä en käytä makuhuulirasvoja. Siinä pitää olla muita ominaisuuksia.Mä olen vanha kalkkis, suokaa anteeksi.
Ei mua mitenkään häiritse se jos naisen huulet maistuu mansikalle. Mut ei niiden ainakaan mun vuokseni tartte maistua muulta kuin naiselta itteltään.
Itse asiassa jokseenkin kaikki huulipunat maistuu todella ällöttäviltä jolloin tarttee kiittää onneaan siitä, että on syntynyt mieheksi ja huulipunaa joutuu maistelemaan vain mitä parhaimmissa yhteyksissä eikä vetelemään sitä omaan turpavärkkiinsä jatkuvasti.
Niihämminä sanonki, kenkäselle, enkä kengätselle..puolikkaalle kevytkenkaiselle . Toisellahan sa humpsuttelet menemaan eteenpain silla hiukan raskaammalla ruopasulla.
Mita ilmeisimminNiihämminä sanonki, kenkäselle, enkä kengätselle
Pitääkö mun nyt vielä ruveta Sulle opettaan Suomen kieltä! Tsish!