Osta toinen puhelin!Kuvittelen saavani
Sit voit aina soittaa ittelles kun tarttet hyvää juttuseuraa.
Osta toinen puhelin!Kuvittelen saavani
Vain mango kelpaa,ja eihän sitä mangon voittanutta olekaan.Nyt on etelän hetelmiä. Ananas, klementtiinejä jne.
Hankautuu jotenki kun kävelet kengät jalassa?Kasvaaakohän mulla tuo vasemman jalan isovarvas, ku sukkaan tulee usein reikä siihen kohti?
En tykkää siitä.Vain mango kelpaa,ja eihän sitä mangon voittanutta olekaan.
Miten ananas menee monikossa? Ananiassesit?Nyt on etelän hetelmiä. Ananas, klementtiinejä jne.
Mulla on huulirasvaa mikä tuoksuu mangolle..Vain mango kelpaa,ja eihän sitä mangon voittanutta olekaan.
ananas, ananakset, ananaksiin, ananaksissa, ananaksista....Miten ananas menee monikossa? Ananiassesit?
Kävelen kahdella jalalla.Hankautuu jotenki kun kävelet kengät jalassa?
En usko, yrität vain sekottaa mua!ananas, ananakset, ananaksiin, ananaksissa, ananaksista....
Like to kiss u!Mulla on huulirasvaa mikä tuoksuu mangolle..
pahEn usko, yrität vain sekottaa mua!
Mistä mie tiiän?Kävelen kahdella jalalla.
Oikea sukka pysyy ehkäsenä.
Mien tämän selitän,Softy?
Ostin kokonaisen ananaksen.Miten ananas menee monikossa? Ananiassesit?
Mitä pah oikeen tarkottaa? Olisko siihen jotain toista sanaa?
samaa kuin pyh tai pöh.Mitä pah oikeen tarkottaa? Olisko siihen jotain toista sanaa?
Tarkoittaako se ehkä sitä, että olen huonompi tai tyhmempi kuin esimerkiksi Sinä?samaa kuin pyh tai pöh.
Majuria varten pitäis olla klementiinin makuista huulirasvaa.Mulla on huulirasvaa mikä tuoksuu mangolle..
EiTarkoittaako se ehkä sitä, että olen huonompi tai tyhmempi kuin esimerkiksi Sinä?
mä en tykkää siitä huulirasvasta itseasiassa, koska se tuoksuu liikaa hajuvedelle...tykkään käyttää enemmän tuota toista mikä tuoksuu hunajalle.Majuria varten pitäis olla klementiinin makuista huulirasvaa.
Monia miehiä vois houkuttaa keskioluen makuinen huulirasva.
Toi mango on makuna vähän semmoinen, että älä ihmettele jos jäät nuolemaan huuliasi yksin.